Home
16 . 11 . 2018
Primaria Municipiului Fetesti - Site Oficial
Stimați cetățeni,

Primarul Municipiului Fetesti, Sorin Gafițoi   Primul an complet al mandatului de primar, pe care mi l-ați acordat în anul 2016, a fost marcat de schimbări majore din punct de vedere legislativ si organizatoric, atât la nivel central cât și la nivelul administrației publice locale.
   2017 a fost într-adevăr un an dificil din anumite puncte de vedere, dar cu realizări importante. Am continuat proiectele demarate în anul 2016, și am inițiat noi investiții care au avut ca unic scop îmbunătățirea condițiilor de trai ale locuitorilor municipiului.
   Am acordat atenția cuvenită proiectelor de infrastructură: întreținere și reabilitare străzi, întreținere și reabilitare trotuare, înființare parcări și amenajări urbane, învestiții finanțate din bugetul local și de stat, pe care le vom continua cu mai multă intensitate în anul 2018.
   Foarte importante pentru administrația locală au fost și măsurile pe care le-am luat pentru îmbunătățirea situației de mediu, și în același timp creșterea competivității economice, care asigură o dezvoltarea durabilă a Feteștiului, creând un echilibrul între aspectele sociale, economice, ecologice și elementele capitalului natural.
   Reorganizarea aparatului de specialitate al primarului și adaptarea organigramei de funcții la nevoile reale ale Feteștiului, asigură calitatea actului administrativ, așa cum de altfel așteaptă și merită locuitorii municipiului.
   Nu am ignorat nici manifestările cultural-artistice și civice, organizate ocazia sărbătorilor de importanță națională și locală sau a târgurilor tradiționale, care au adus feteștenii împreună, întărind spiritul comunitar.
   De asemenea, am pus bazele unei colaborări cât mai strânse a administrației locale cu autoritățile județene și centrale, cele comunitare, cu mediul de afaceri și cu diverse asociații, ce vor contribui cu expertiza lor la dezvoltarea localității noastre.
   Totodată, vreau să vă muțumesc pentru buna colaborare pe care am avut-o anul trecut și vă doresc la fel de mult succes în 2018, pe cât doresc și administrației pe care o conduc.

Cu stimă,
Primarul dumneavoastră
Sorin Gafițoi

Sursa: "RAPORTUL PRIMARULUI MUNICIPIULUI FETEŞTI  PRIVIND STAREA ECONOMICĂ, SOCIALĂ ŞI DE MEDIU A UNITĂŢII ADMINISTRATIV TERITORIALE PE 2017"

 
Anunt Nr.12549/07.11.2018
Joi, 08 Noiembrie 2018 21:53
   În conformitate cu prevederile art.7, alin.(1)-(12) din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare, se aduce la cunostinţa cetăţenilor municipiului Feteşti următorul proiect de hotărâre:

   PROIECT DE HOTĂRÂRE pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de vănzare către persoane fizice a unor bunuri-terenuri proprietate privată a municipiului Feteşti care fac obiectul unor contracte de concesiune/închiriere

   Persoanele interesate pot face propuneri şi sugestii în vederea îmbunătăţirii acestui proiect, la sediul Primăriei Feteşti- Compartiment Relaţii cu Publicul,  tel 0243/364410 int.123, în termen de 10 zile de la afisarea prezentului proiect de hotărâre.
   Proiectul poate fi accesat pe site-ul www.primariafetesti.ro.

Data afiţării
07.11.2018

Primarul Municipiului Fetesti,
Gafitoi Sorin
 
Anunt Nr. 12.504/07.11.2018
Miercuri, 07 Noiembrie 2018 22:33
A N U N T
PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII  INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI  AVAND CA OBIECT „CENTENAR – ZIUA NATIONALA A ROMANIEI, 1 DECEMBRIE 2018” IN MUN. FETESTI, JUD. IALOMITA, CONFORM ANEXEI NR. 2 LA  LEGEA NR.  98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE  


AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea
Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4.

OBIECTUL CONTRACTULUI: „Servicii de recreere, culturale si sportive” – „CENTENAR – ZIUA NATIONALA A ROMANIEI, 1 DECEMBRIE 2018”

COD CPV: 92000000-1 – „Servicii de recreere, culturale si sportive

SURSA DE FINANTARE: Bugetul local + bugetul de stat

VALOARE ESTIMATA :  88.000 lei fara TVA

DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro

CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 12.11.2018.

RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI :  pana la data de 15.11.2018.

TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 19.11.2018, ora 12:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura.

DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 19.11.2018, ora: 13:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.

Primar,
Sorin GAFITOI

Caiet de sarcini (.pdf)
Decl. conform art. 63 alin. 1 (.pdf)
Formularul 1 (.doc)
Formularul 2 (.doc)
Formularul 3 (.doc)
Formularul 4 (.doc)
Formularul 5 (.doc)
Formularul 6 (.doc)
Formularul 7 (.doc)
Model contract (.doc)

 
Anunt Nr.12144/ 31.10.2018
Miercuri, 31 Octombrie 2018 22:15
   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 03.12.2018 (proba scrisa), respectiv, 05.12.2018 (interviul), la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea  functiei publice vacante de  conducere de sef serviciu gradul II in cadrul Directiei Tehnice, Serviciul Tehnic-Organizare .

I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI :
depunerea dosarelor :31.10.2018 – 19.11.2018 la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
proba  scrisă se va desfăşura în data de 03.12.2018  ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV:
interviul se va desfăşura în data de  05.12.2018 ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;

II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
A .Generale
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă  cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege

B. Specifice:
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 5 ani;
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata  absolvite cu diploma de licenta sau echivalente in domeniul stiintelor ingineresti;
- absolvent de masterat sau studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management, ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice.

III. ACTELE SOLICITATE CANDIDATILOR PENTRU DOSARUL DE INSCRIERE
-formular de înscriere prevăzut în anexa nr.3;
-curriculum vitae, model comun european;
-copia actului de identitate;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor si documente care atesta efectuarea unor specializari/perfectionari;
-copia carnetului de munca si dupa caz, adeverinte eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
-cazier judiciar;
-copia adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.  

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Gafitoi Sorin

Intocmit
Ciocoiu Luminita
consilier Resurse Umane
31.10.2018

Atributii (.doc)
Bibliografie (.doc)

 
Anunt Nr.11936/ 26.10.2018
Vineri, 26 Octombrie 2018 21:57

   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 26.11.2018 (proba scrisa), respectiv, 28.11.2018 (interviul), la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea urmatoarelor  functii publice vacante  in cadrul Directiei Economice, Serviciul Impozite si Taxe, Compartiment Executare Silita si Venituri:
 a) inspector clasa I, grad profesional superior;
 b) referent clasa III, grad profesional superior.
I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI :
-depunerea dosarelor : 26.10.2018- 14.11.2018 la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
-proba  scrisă se va desfăşura în data de 26.11.208  ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV:
-interviul se va desfăşura în data de  28.11.2018 ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;

II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
A .Generale
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă  cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege

B. Specifice:
 a) inspector clasa I, grad profesional superior;
-    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 7 ani;
-   studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata  absolvite cu diploma de licenta sau echivalente in domeniul stiintelor economice, juridice
b) referent clasa III, grad profesional superior:
-    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 7 ani;
-   studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.

III. ACTELE SOLICITATE CANDIDATILOR PENTRU DOSARUL DE INSCRIERE
-formular de înscriere prevăzut în anexa nr.3;
-curriculum vitae, model comun european;
-copia actului de identitate;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor si documente care atesta efectuarea unor specializari/perfectionari;
-copia carnetului de munca si dupa caz, adeverinte eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
-cazier judiciar;
-copia adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.  

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Gafitoi Sorin

Bibliografie (.doc)

Atributii (.doc)

 
IMPORTANT
Luni, 22 Octombrie 2018 21:08
Formular de inscriere HG 611 (.doc)
Selectie nr. 11701 (.doc)
Selectie nr. 11702 (.doc)
Selectie nr. 11703 (.doc)
 
Anunt Nr. 11.458/16.10.2018
Marţi, 16 Octombrie 2018 20:47
TESTARE SI CONSEMNARE DE PRETURI

   Subsemnata Calotescu Alina, consilier – Compartiment Achizitii Publice din cadrul U.A.T. MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 11.059/05.10.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, , în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si si art. 43 din HG 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, in vederea achizitionarii de produse administrative, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul U.A.T. Municipiul Fetesti.

COD CPV :

-44411000-4- Articole sanitare
- 31224810-3- Cabluri prelungitoare
- 31224100-3 Fise si prize
- 31532920-9- Becuri si lampi fluorescente
- 44316510-6  Feronerie

   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei Municipiului Fetesti anuntul nr. 11.187/09.10.2018 privind achizitionarea produselor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 15.10.2018, orele 16.00.  Valoare estimata : 4.090,00 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.

   S-au primit  in termen doua oferte, după cum urmează:

Nr.

crt.

Denumire servicii

Cantitate

ROROM TOTAL MARKET S.R.L.

Mun. Constanta, Str. Baba Novac, nr. 26B, parter, cam.2, , Jud. Constanta

S.C. CONTE IMPEX SRL

Loc. Slobozia, Str. Matei Basarab, Nr. 87, Bl. MB13, Sc.D, Parter, Jud. Ialomita


1.

Achizitionarea de produse administrative

1.

3.532,03 lei

3.918,58lei

h2 { margin-top: 0cm; margin-bottom: 0cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center; }h2.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 11pt; }h2.cjk { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 11pt; }h2.ctl { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); }p.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p.cjk { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p.ctl { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }     Preturile de mai sus nu includ TVA.

   Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de produse administrative pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul U.A.T. Municipiul Fetesti se va realiza de la  ROROM TOTAL MARKET S.R.L..

Data: 16.10.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,                                                                                                         Cons. CALOTESCU ALINA

 
Mai multe articole..
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 1 din 53
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Plan Local de Apărare Împotriva Inundațiilor pe Perioada 2018-2021 *** CLSU Fetești

Date Caracteristice de Aparare a Obiectivelor Inundabile (PDF)

Plan de Situatie 1 (PDF)

Plan de Situatie 2 (PDF)

Facebook - Primaria Fetesti
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Informatii
Economie
Proiecte
Centru Media
Actualizat la: 12-11-2018.
by Xtin Computers