Home
17 . 12 . 2017
Primaria Municipiului Fetesti - Site Oficial
Primaria Municipiului Fetesti - lista functiilor si a veniturilor
Sâmbătă, 30 Septembrie 2017 19:17

Lista functiilor si a veniturilor conform Art.3 din Legea 153/2017 (.xls)

Lista functiilor si a veniturilor conform Art.3 din Legea 153/2017 (.pdf)

 
Anunt 9021/06.09.2017
Miercuri, 06 Septembrie 2017 22:12
   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 28.09.2017 –02.10.2017, la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea funcţiei vacante contractuale de executie, de  magaziner - perioada nedeterminata.- Cresa.

I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI
•    depunerea dosarelor se va face in perioada 06.09.2017–19.09.2017 la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
•    proba  scrisă se va desfăşura în data de 28.09.2017, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;
•    interviul se va desfăşura în data de 02.10.2017, ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3, et.II-IV.

II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
 
I .Generale
a) are cetăţenia română,cetatenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minima  reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoarepostului pentru care candideaza, atestată pe bază  adeverintei medicaleeliberate de medicul de familie sau de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.

2.Conditii specifice:
•    vechimea necesara în vederea exercitării functiei: minim 2 ani;
•    studii  medii absolvite cu diploma de bacalaureat.

III.ACTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU DOSARUL DE   ÎNSCRIERE:
•    formular de înscriere;
•    copia actului de identitate;
•    copie certificat de casatorie
•    copie certificat de nastere
•    copia diplomei de studii;
•    cazier judiciar;
•    adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
•    declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste ca nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Gafitoi Sorin

Intocmit – Pana Daniela, Insp. Resurse Umane, 30.08.2017
 
Anunt 8673/29.08.2017
Marţi, 29 August 2017 22:32
Anunt 8673 din 29.08.2017 INFORMARE (.pdf)
 
Anunt 8154/10.08.2017
Miercuri, 16 August 2017 23:14

   In conformitate cu prevederile art.7, alin.(1)-(12) din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, se aduce la cunostinta cetatenilor municipiului Fetesti urmatorul proiect de hotarare:

   PROIECT DE HOTARARE privind darea în administrare a Sălii de Sport, situată pe strada Jandarmeriei, nr. 17, către Direcţia de Administrare a Domeniului Public şi Privat Feteşti şi aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a acesteia

   Persoanele interesate pot face propuneri si sugestii in vederea imbunatatirii acestui proiect, la sediul Primariei Fetesti- Compartiment Relatii cu Publicul,  tel 0243/364410 int.123, in termen de 10 zile de la afisarea prezentului proiect de hotarare.
   Proiectul poate fi accesat pe site-ul www.primariafetesti.ro.

Data afisarii
16.08.2017

Primarul Municipiului Fetesti,
Gafitoi Sorin

 
Anunt licitatie teren
Sâmbătă, 05 August 2017 10:14
1. Informatii generale privind concedentul:
Primaria Municipiului Fetesti cu sediul in Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc.A, et.II-IV, jud.Ialomita, cod fiscal 436577, cont nr. RO64TREZ24A510103203001X,  deschis la Trezoreria Fetesti, telefon 0243364410.    
2. Informatii generale privind obiectul concesiunii:
a. Procedura aplicata pentru atribuirea  contractului de concesiune:  licitatie publica, aprobata prin H.C.L. nr. 86 din 28.06.2017.    
b. Tipul contractului pentru care se solicita oferte: contract de concesiune  pentru imobilul-teren intravilan in suprafata de 1044 mp,  situat in municipiul Fetesti, str. Depoului, judetul Ialomita, in vederea desfasurarii de activitati de prestari servicii.
c. Suprafata teren: conform extrasului de carte funciara.d. Durata sau termenul de concesiune este de 20 ani, cu posibilitatea prelungirii prin voia partilor cu o perioada egala cu cel mult jumatate din durata initiala.
3. Informatii privind documentatia de atribuire:
a. Relatii privind licitatia, documentatia de atribuire, certificatul de urbanism, se pot obtine de la Primaria municipiului Fetesti, – Compartiment Patrimoiu, incepind cu data de  09.08.2017.
b. Cheltuieli de instituire a concesiunii:                   
- caiet de sarcini                      100,00 lei
- taxa de participare                 200,00 lei
- garantia de participare            500,00 lei
c. pretul minim de pornire a licitatiei: 1,73 lei/mp/an, conform H.C.L. nr. 9 din 22.02.2017.
d. data limita pentru obtinerea documentatiei: 25.08.2017, ora  12.  
4. Informatii privind ofertele:
4.1.Data limita pentru depunerea ofertelor: 28.08.2014, ora 12.
4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Primaria municipiului Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, jud. Ialomita, camera 1 – Registratura.
4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa documentatia: 2 exemplare.
5. Data si locul la care se desfasoara sedinta publica de deschidere a ofertelor: 31.08.2017, ora  11,  Primaria municipiului Fetesti, sala de sedinte.
6. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate:  04.08.2017.        
                                                               
PRIMAR,
Sorin GAFITOI
 
Anunt licitatie spatiu grup sanitar
Sâmbătă, 05 August 2017 10:19
1. Informatii generale:
Primaria Municipiului Fetesti cu sediul in Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc.A, et.II-IV, jud.Ialomita, cod fiscal 436577, cont nr. RO64TREZ24A510103203001X,  deschis la Trezoreria Fetesti, telefon 0243364410.       
2. Informatii generale privind obiectul inchirierii:
a. Procedura aplicata pentru atribuirea  contractului de inchiriere:  licitatie publica, aprobata prin H.C.L. nr. 81 din 28.06.2017.    
b. Tipul contractului pentru care se solicita oferte: contract de inchiriere  pentru imobilul-Grup Sanitar - Piateta Fetesti Gara - zona Bazar in suprafata 32,00 mp , situat in Fetesti , str. ANGHEL SALIGNY, jud Ialomita , cu destinatia de prestari servicii.            
c. Durata sau termenul de inchiriere este de 15 ani, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional semnat de ambele parti contractante.             
3. Informatii privind documentatia de atribuire:
a. Relatii privind licitatia, documentatia de atribuire, certificatul de urbanism, se pot obtine de la Primaria municipiului Fetesti, – Compartiment Patrimoiu, incepind cu data de  09.08.2017.
b. Cheltuieli de instituire a concesiunii:                     
- caiet de sarcini                      100,00 lei
- taxa de participare                 200,00 lei
-garantia de participare            500,00 lei
c. pretul minim de pornire a licitatiei: 1,73 lei/mp/an, conform H.C.L. nr. 9 din 22.02.2017.
d. data limita pentru obtinerea documentatiei: 25.08.2017, ora  12.  
4. Informatii privind ofertele:
4.1.Data limita pentru depunerea ofertelor: 28.08.2014, ora 12.
4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Primaria municipiului Fetesti, str.Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, jud. Ialomita, camera 1 – Registratura.
4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa documentatia: 2 exemplare.
5. Data si locul la care se desfasoara sedinta publica de deschidere a ofertelor:
31.08.2017, ora  13,  Primaria municipiului Fetesti, sala de sedinte.


6.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate:  04.08.2017.
      
PRIMAR,
Sorin GAFITOI
 
Rezultate selectie dosare
Marţi, 23 Mai 2017 20:58
PROCES VERBAL
rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la concursul organizat pentru ocuparea functiei vacante de muncitor necalificat I in cadrul Directiei Educatie, Cultura si Sport – Casa de Cultura - Muzeu
 

   Avand in vedere prevederile art.19 alin.(2) din Hotararea nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului–cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice modificata prin HG 1027/ 2014, comisia de examen comunica urmatoarele rezultate ale selectiei dosarelor de inscriere:

Nr. Crt.

Numele si prenumele candidatului

Functia

Institutia publica

Rezultatul selectiei desarelor

1

Ion Elena

Muncitor necalificat I

Primaria Mun.Fetesti

ADMIS

2

Visan Daniela

Muncitor necalificat I

Primaria Mun.Fetesti

ADMIS


•    Candidatii declarati admisi vor sustine proba scrisa in data de 26.05.2017, ora 10:00, la sediul Primariei municipiului Fetesti din str. Calarasi nr.595 bl. CF3
•    Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie in termen de 24 de ore de la afisare, conform art.20 din Hotararea nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului–cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, care se depune la secretariatul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Pana Daniela, consilier.
•    Afisat astazi, 22.05.2017 ora 12:00, la sediul Primariei municipiului Fetesti

– presedinte: Calin Mariana
– membru: Popa Magdalena
– membru: Stanila Nicoleta
– secretar: Ciocoiu Luminita
 
Mai multe articole..
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 3 din 43
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
PLAN LOCAL de APARARE IMPOTRIVA INUNDATIILOR pe PERIOADA 2014 - 2017 *** C.L.S.U. Fetesti

Date Caracteristice de Aparare a Obiectivelor Inundabile (PDF)

Plan de Situatie 1 (PDF)

Plan de Situatie 2 (PDF)

Circulara Solvit (PDF)
Facebook - Primaria Fetesti
Organizare si Functionare
Directii si Departamente
Informare Publica
Informatii
Economie
Proiecte
Centru Media
Actualizat la: 15-12-2017.
by Xtin Computers