Home
19 . 12 . 2018
Primaria Municipiului Fetesti - Site Oficial
Anunt Nr.10719 din 28.09.2018
Sâmbătă, 29 Septembrie 2018 19:49

   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 01.11.2018 (proba scrisa), respectiv, 05.11.2018 (interviul), la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea urmatoarelor functii publice vacante de executie:
1. consilier clasa I grad profesional debutant in cadrul Directiei Strategie Investitii, Pregatire si Implementare Proiecte, Compartiment Urmarire si Receptie Contracte Lucrari;
2. referent clasa III grad profesional superior in cadrul Directiei Tehnice, Compartiment Comercial, Inchirieri Transport Local .
I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI
depunerea dosarelor : 01.10.2018- 22.10.2018, la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane, telefon 0243364410 int.109,
proba  scrisă se va desfăşura în data de 01.11.2018 ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;
interviul se va desfăşura în data de 05.11.2018 ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3, et.II-IV.
II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
A .Generale
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă  cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege
B. Specifice:
1. consilier clasa I grad profesional debutant in cadrul Directiei Strategie Investitii, Pregatire si Implementare Proiecte, Compartiment Urmarire si Receptie Contracte Lucrari;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : 0 ani;
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata  absolvite cu diploma de licenta sau echivalente in domeniul stiintelor ingineresti, juridice.economice.
2. referent clasa III grad profesional superior in cadrul Directiei Tehnice, Compartiment Comercial, Inchirieri Transport Local .
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 7 ani;
- studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
III.  ACTELE SOLICITATE CANDIDATILOR PENTRU DOSARUL DE INSCRIERE
-formular de înscriere prevăzut în anexa nr.3;
-curriculum vitae, model comun european;
-copia actului de identitate;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor si documente care atesta efectuarea unor specializari/perfectionari;
-copia carnetului de munca si dupa caz, adeverinte eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
-cazier judiciar;
-copie adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.  

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Gafitoi Sorin

Intocmit – Ciocoiu Luminita
Consilier  Resurse Umane
28.09.2018

Atributii consilier debutant (.doc)
Atributii referent superior (.doc)
Bibliografie comercial (.doc)
Bibliografie consilier debutant (.doc)

 
Anunt Nr.10550 din 25.09.2018
Miercuri, 26 Septembrie 2018 08:56

   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 24.10.2018, respectiv 26.10.2018, la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-IV, examen pentru promovarea in grad imediat superior celui detinut pentru urmatoarele functii publice de executie:
1.    din inspector, clasa I, grad profesional asistent in inspector clasa I grad profesional principal in cadru Serviciului Impozite si Taxe-Compartiment Impunere si Incasare - 2 funcii
2.    din inspector, clasa I, grad profesional principal in inspector clasa I grad profesional superior in cadrul Directiei Strategie, Investitii, Pregatire si Implementare Proiecte- Compartiment Calitate Mediu;
3.    din inspector, clasa I, grad profesional principal in inspector clasa I grad profesional superior in cadrul Ditectiei Economice Compartiment Contabilitate.
I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI
•    depunerea dosarelor se face până la data de 15.10.2018, la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
•    proba  scrisă se va desfăşura în data de 24.10.2018, ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-III;
•    interviul se va desfăşura în data de 26.10.2018, ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3, et.II-III.

II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
●  sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care  promoveaza;
    ●  sa fi obtinut cel putin calificativul “ bine ” la evaluarea performantelor individuale  in ultimii 2  ani in care functionarul a fost in activitate;
●  sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile prezentei legi.

III.ACTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE:

•    formular de înscriere prevăzut în anexa nr.3;
•    adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
•    copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani in care functionarul a fost in activitate;
•    cazier administrativ.

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Sorin GAFITOI

Intocmit – Ciocoiu Luminita
Consilier  Resurse Umane
25.09.2018    

Bibliografie Comp Mediu (.doc)
Bibliografie Contabilitate (.doc)
Bibliografie Comp Impunere si Incasare (.doc)

 
TESTARE SI CONSEMNARE DE PRETURI Nr.10.562/25.09.2018
Marţi, 25 Septembrie 2018 16:51
   Subsemnata Stan Simona, inspector principal  – Compartiment Achizitii Publice din cadrul UAT MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 9.498/29.08.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, in vederea achizitionarii de servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti.
COD CPV : 50323000-5 – „Servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice”
   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei mun. Fetesti anuntul nr. 10.322/19.09.2018 privind achizitionarea serviciilor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 24.09.2018, orele 16.00.  Valoare estimata : 62.160 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.
   S-a primit  in termen o singura oferta, după cum urmează:

 

 

Nr.

crt.

 

 

Denumire servicii

 

 

Cantitate

SC JMC PRODUCTION SRL

Fetesti, str. Grivitei, nr. 42, jud. Ialomita

e-mail : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

1.

    Servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice

1.

60.000 lei


1.Servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice    1.    60.000 lei
                    
Preturile de mai sus nu includ TVA.
Oferte depuse dupa termenul de depunere a ofertelor : SC KROMIL SE  SRL, e-mail : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza            
Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice , necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti se va realiza de la SC JMC PRODUCTION SRL.
 Data: 25.09.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,
  Insp. STAN SIMONA
 
Informare
Vineri, 21 Septembrie 2018 10:25
Informare nr 10429/20.09.2018 - SC GHERUNA RECYCLING SRL (.pdf)
 
Anunt Nr. 10.322/19.09.2018
Joi, 20 Septembrie 2018 08:42

ANUNT PRIVIND ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE INTRETINERE SI REPARARE A PERIFERICELOR  INFORMATICE

   In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5)  din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice,  Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza   „Servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice”, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexei la acesta .

1.    Valoarea estimata a achizitiei: 62.160 lei fara TVA
2.    COD  CPV : - 50323000-5 – „Servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice”
3.    Sursa de finantare: bugetul local
4.    Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
5.    Durata contractului: 12 luni.
6.    Mod prezentare oferta.
   Oferta va cuprinde:
- Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat  de Inregistrare
- propunerea  financiara care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexa  la formularul de oferta
7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
8. Termenul limita de  transmitere  a ofertelor :  24.09.2018, ora 16.00 pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
   Operatorii economici au obligatia de a oferta serviciile conform cerintelor din caietul de sarcini   si anexei la acesta .
   Formularele, caietul de sarcini si modelul de contract sunt atasate prezentului anunt .
   Ofertele  se vor transmite  pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
   Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.

Primar,
Sorin GAFITOI

Directia Tehnica
Mugurel Gabriel GABOR

Sef Serviciu Tehnic Organizare
Lenuta BADEA

Anexa caiet de sarcini (.pdf)
Caiet de sarcini (.pdf)
Formulare (.doc)
Model contract (.doc)

 
Anunt Nr.10085/ 14.09.2018
Vineri, 14 Septembrie 2018 10:59

   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 15.10.2018 (proba scrisa), respectiv, 17.10.2018 (interviul), la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea  functiei publice vacante de consilier clasa I grad profesional superior in cadrul Directiei Strategie,Investitii, Pregatire si Implementatre Proiecte, Serviciul Strategie Dezvoltare, Compartiment Urmarire si Receptie Contracte, Lucrari.
I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI :
-depunerea dosarelor : 14.09.2018 - 03.10.2018 la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
-proba  scrisă se va desfăşura în data de 15.10.2018   ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV:
-interviul se va desfăşura în data de  17.10.2018 ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;

II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
A .Generale
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă  cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege

B. Specifice:
-vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 7 ani;
-studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata  absolvite cu diploma de licenta sau echivalente in domeniul stiintelor ingineresti.
              
III. ACTELE SOLICITATE CANDIDATILOR PENTRU DOSARUL DE INSCRIERE

-formular de înscriere prevăzut în anexa nr.3;
-curriculum vitae, model comun european;
-copia actului de identitate;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor si documente care atesta efectuarea unor specializari/perfectionari;
-copia carnetului de munca si dupa caz, adeverinte eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
cazier judiciar;
-copia adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.  

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Gafitoi Sorin

Intocmit – Ciocoiu Luminita
consilier Resurse Umane
04/07/18

Bibliografie (.doc)
Atributii (.doc)

 
S.C. DRUMURI MUNICIPALE SRL FETESTI - ANUNT - POST VACANT - ECONOMIST
Vineri, 14 Septembrie 2018 10:53
1.CERINTE  SPECIFICE  POST :  ACHIZITII PUBLICE SI GESTIUNE ECONOMICA
a) Sa cunoasca limba romana si termenii de specialitate.
b) Absolvent al unei facultati cu specific economic- studii de lunga durata cu diploma ,
c) Cunostinte de legislatie in domeniul economic si a  achizitiilor publice,
d) Candidatii  trebuie sa aiba cel putin 2 ani vechime ,
e) Abilitati de comunicare si relationare , spirit de ordine si disciplina.
2. COMPONENTA DOSARULUI :
a) Dosar plic,
b) Cerere de inscriere la concurs adresata directorului societatii, depusa la sediul societatii , pana la data de 19.09.2018.la birou R.U.
c) Copie act  identitate,
d) Acte studii – original sau copie legalizata,
e) Cazier juridic valabil –original,
f) Adeverinta medicala-apt  munca de la medicul de familie-original,
g) Curriculum vitae la zi – europass.
3. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIA SE GASESC LA SEDIUL SOCIETATII.
4. Data de concurs  : 20.09.2018 – ora 10,00- proba scrisa tip grila si interviu.
5. Afisarea rezultatelor  la concurs  -  20.09.2018 ora 14,00  ,  contestatiile se primesc in data de 20.09.2018  pana la ora 16,00 iar rezultatele finale se vor afisa pe data de 21.09.2018 – ora 10 ,00.
DIRECTOR -  VARGA STEFAN MARIUS


BIBLIOGAFIE  CONCURS – POST ECONOMIST – 18.09.20018

1. Legea contabilitatii nr.82/1991 actualizata la zi,
2. Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor , constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor,
3. Legea 54/1994 pentru modificarea unor prevederi din Legea 22/1969,
4. Ordonanata de urgenta 45/24.05.2018, norme cu impact  asupra sistemului achizitiilor publice,
5. Legea 98/19.05.2016 cu actualizarile 2018, privind achizitiile publice,
6. Legea 101/19.05.2016 actualizata la zi , privind reglementari si cai de atac in materie de drept a contractelor de achizitii publice.

Comisia de evaluare candidati
 
Mai multe articole..
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 5 din 54
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Plan Local de Apărare Împotriva Inundațiilor pe Perioada 2018-2021 *** CLSU Fetești

Date Caracteristice de Aparare a Obiectivelor Inundabile (PDF)

Plan de Situatie 1 (PDF)

Plan de Situatie 2 (PDF)

Facebook - Primaria Fetesti
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Informatii
Economie
Proiecte
Centru Media
Actualizat la: 18-12-2018.
by Xtin Computers