Home
23 . 07 . 2019
Primaria Municipiului Fetesti - Site Oficial
Anunt Nr.13156/21.11.2018
Duminică, 25 Noiembrie 2018 21:33
   Rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la concursul de ocuparea functiei publice vacante de executie de referent clasa III, grad profesional superior– Serviciul Impozite si Taxe Compartiment Executare Silita si Venituri :
   Avand in vedere prevederile art.40 alin.(1) lit a) si art.50 alin.(2) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatoarele rezultate ale selectiei dosarelor de inscriere:

1. Grigore Ionela Georgiana ADMIS

2. Postole Jenica RESPINS
Art 49, pct.1 lit f din H.G.611/2008
Din documentele depuse nu rezulta vechimea de 7 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice

3. Pana Cristina ADMIS

4. Sandu Ana-Maria RESPINS
Art 49, pct.1 lit f din H.G.611/2008
Din documentele depuse nu rezulta vechimea de 7 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice

5. Tudor Suzana RESPINS
Art 49, pct.1 lit f din H.G.611/2008
Din documentele depuse nu rezulta vechimea de 7 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice

6. Barbu Neluta ADMIS

7. Popa Maria ADMIS

8. Goran Rodica Madalina ADMIS

   Candidatii declarati admisi vor sustine proba scrisa in data de 26.11.2018, ora 11:00, la sediul Primariei municipiului Fetesti din str. Calarasi nr.595 bl. CF3
   Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie in termen de 24 de ore de la afisare, conform art.63 din Hotararea nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretariatul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Ciocoiu Luminita, consilier R.U
   Afisat astazi, 21.11.2018 ora 15.30. la sediul Primariei municipiului Fetesti.

Secretarul comisiei
Ciocoiu Luminita                               
 
Formular inscriere
Vineri, 23 Noiembrie 2018 21:28
Formular inscriere valabil concursuri 26.11.2018 respectiv 03.12.2018 (.doc)
 
Anunt Nr.495/16.11.2018 - SC DRUMURI MUNICIPALE SRL
Vineri, 16 Noiembrie 2018 21:34
Anunt post vacant -Director Societate Comerciala (.pdf)
 
Anunt Nr.12549/07.11.2018
Joi, 08 Noiembrie 2018 21:53
   În conformitate cu prevederile art.7, alin.(1)-(12) din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, cu modificările şi completările ulterioare, se aduce la cunostinţa cetăţenilor municipiului Feteşti următorul proiect de hotărâre:

   PROIECT DE HOTĂRÂRE pentru aprobarea Regulamentului privind procedura de vănzare către persoane fizice a unor bunuri-terenuri proprietate privată a municipiului Feteşti care fac obiectul unor contracte de concesiune/închiriere

   Persoanele interesate pot face propuneri şi sugestii în vederea îmbunătăţirii acestui proiect, la sediul Primăriei Feteşti- Compartiment Relaţii cu Publicul,  tel 0243/364410 int.123, în termen de 10 zile de la afisarea prezentului proiect de hotărâre.
   Proiectul poate fi accesat pe site-ul www.primariafetesti.ro.

Data afiţării
07.11.2018

Primarul Municipiului Fetesti,
Gafitoi Sorin
 
Anunt Nr. 12.504/07.11.2018
Miercuri, 07 Noiembrie 2018 22:33
A N U N T
PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII  INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI  AVAND CA OBIECT „CENTENAR – ZIUA NATIONALA A ROMANIEI, 1 DECEMBRIE 2018” IN MUN. FETESTI, JUD. IALOMITA, CONFORM ANEXEI NR. 2 LA  LEGEA NR.  98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE  


AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea
Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4.

OBIECTUL CONTRACTULUI: „Servicii de recreere, culturale si sportive” – „CENTENAR – ZIUA NATIONALA A ROMANIEI, 1 DECEMBRIE 2018”

COD CPV: 92000000-1 – „Servicii de recreere, culturale si sportive

SURSA DE FINANTARE: Bugetul local + bugetul de stat

VALOARE ESTIMATA :  88.000 lei fara TVA

DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro

CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 12.11.2018.

RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI :  pana la data de 15.11.2018.

TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 19.11.2018, ora 12:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura.

DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 19.11.2018, ora: 13:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.

Primar,
Sorin GAFITOI

Caiet de sarcini (.pdf)
Decl. conform art. 63 alin. 1 (.pdf)
Formularul 1 (.doc)
Formularul 2 (.doc)
Formularul 3 (.doc)
Formularul 4 (.doc)
Formularul 5 (.doc)
Formularul 6 (.doc)
Formularul 7 (.doc)
Model contract (.doc)

 
Anunt Nr.12486/06.11.2018
Marţi, 06 Noiembrie 2018 22:28
   In conformitate cu prevederile art.7, alin.(1)-(12) din Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, se aduce la cunostinta cetatenilor municipiului Fetesti urmatorul proiect de hotarare:


   Persoanele interesate pot face propuneri si sugestii in vederea imbunatatirii acestui proiect, la sediul Primariei Fetesti- Compartiment Relatii cu Publicul,  tel 0243/364410 int.123, in termen de 10 zile de la afisarea prezentului proiect de hotarare.
   Proiectul poate fi accesat pe site-ul www.primariafetesti.ro.

Data afisarii
06.11.2018

Primarul Municipiului Fetesti,
Gafitoi Sorin
 
Anunt Nr.12144/ 31.10.2018
Miercuri, 31 Octombrie 2018 22:15
   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 03.12.2018 (proba scrisa), respectiv, 05.12.2018 (interviul), la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea  functiei publice vacante de  conducere de sef serviciu gradul II in cadrul Directiei Tehnice, Serviciul Tehnic-Organizare .

I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI :
depunerea dosarelor :31.10.2018 – 19.11.2018 la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
proba  scrisă se va desfăşura în data de 03.12.2018  ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV:
interviul se va desfăşura în data de  05.12.2018 ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;

II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
A .Generale
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă  cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege

B. Specifice:
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 5 ani;
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata  absolvite cu diploma de licenta sau echivalente in domeniul stiintelor ingineresti;
- absolvent de masterat sau studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management, ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice.

III. ACTELE SOLICITATE CANDIDATILOR PENTRU DOSARUL DE INSCRIERE
-formular de înscriere prevăzut în anexa nr.3;
-curriculum vitae, model comun european;
-copia actului de identitate;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor si documente care atesta efectuarea unor specializari/perfectionari;
-copia carnetului de munca si dupa caz, adeverinte eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
-cazier judiciar;
-copia adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.  

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Gafitoi Sorin

Intocmit
Ciocoiu Luminita
consilier Resurse Umane
31.10.2018

Atributii (.doc)
Bibliografie (.doc)

 
Anunt Nr.11936/ 26.10.2018
Vineri, 26 Octombrie 2018 21:57

   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 26.11.2018 (proba scrisa), respectiv, 28.11.2018 (interviul), la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea urmatoarelor  functii publice vacante  in cadrul Directiei Economice, Serviciul Impozite si Taxe, Compartiment Executare Silita si Venituri:
 a) inspector clasa I, grad profesional superior;
 b) referent clasa III, grad profesional superior.
I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI :
-depunerea dosarelor : 26.10.2018- 14.11.2018 la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
-proba  scrisă se va desfăşura în data de 26.11.208  ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV:
-interviul se va desfăşura în data de  28.11.2018 ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;

II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
A .Generale
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă  cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege

B. Specifice:
 a) inspector clasa I, grad profesional superior;
-    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 7 ani;
-   studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata  absolvite cu diploma de licenta sau echivalente in domeniul stiintelor economice, juridice
b) referent clasa III, grad profesional superior:
-    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 7 ani;
-   studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.

III. ACTELE SOLICITATE CANDIDATILOR PENTRU DOSARUL DE INSCRIERE
-formular de înscriere prevăzut în anexa nr.3;
-curriculum vitae, model comun european;
-copia actului de identitate;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor si documente care atesta efectuarea unor specializari/perfectionari;
-copia carnetului de munca si dupa caz, adeverinte eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
-cazier judiciar;
-copia adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.  

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Gafitoi Sorin

Bibliografie (.doc)

Atributii (.doc)

 
IMPORTANT
Luni, 22 Octombrie 2018 21:08
Formular de inscriere HG 611 (.doc)
Selectie nr. 11701 (.doc)
Selectie nr. 11702 (.doc)
Selectie nr. 11703 (.doc)
 
Mai multe articole..
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 7 din 48
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Plan Local de Apărare Împotriva Inundațiilor pe Perioada 2018-2021 *** CLSU Fetești

Date Caracteristice de Aparare a Obiectivelor Inundabile (PDF)

Plan de Situatie 1 (PDF)

Plan de Situatie 2 (PDF)

Facebook - Primaria Fetesti
WIFI4EU
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Informatii
Economie
Proiecte
Centru Media
Actualizat la: 22-07-2019.
by Xtin Computers

Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati navigatia si alte functii. Utilizand acest website, acceptati ca putem plasa aceste tipuri de informatii in dispozitivul dumneavoastra. Pentru a afla mai multe despre cookies si cum le puteti sterge, consultati politica de cookies.

Accept cookies.
EU Cookie Directive