Home
23 . 09 . 2018
Primaria Municipiului Fetesti - Site Oficial
Nr. 9516/30.08.2018 Cod SIPOCA 444/ MySMIS 118782
Joi, 06 Septembrie 2018 21:54
   Primaria Municipiului Fetesti, in cadrul apelului de proiect Cerere de proiecte  POCA 125/2/2 (CP1/2017) sprijinta de Autoritate de Managament pentru Programul Operational Capacitatea Administrativa, a demarat in data de 23.07.2018 proiectul cu titlul “Formare, Dezvoltare, Responsabilizare pentru prevenirea coruptiei si asigurarea eticii si integritatii in administratia publica a Municipiului Fetesti” – cod SIPOCA 444/SMIS2014
   Perioada de implementare : 12 luni
   Valoarea totala a contractului este de 284.813,40 lei, dupa cum urmeaza :
   Valoarea eligibila a proiectului – 248.813,40 lei
   Valoarea eligibila nerambursabila – 279.091,13 lei
   Valoarea eligibila nerambursabila din FSE – 242.091,39 lei
   Valoarea eligibila nerambursabila din bugetul national – 37.025,74
   Cofinantarea eligibila a Beneficiarului – 5.696,27 lei
● Obiectivul general al proiectului/Scopul proiectului
   Cresterea transparentei actului administrativ, prin implementarea de mecanisme si masuri de prevenire a fenomenului de coruptie, precum si pregatirea personalului din institutiile publice in acest sens.
   Obiectivele specifice ale proiectului
1. OS1 – Organizarea a 10 ateliere de lucru cu tematici specifice de constientizare publica a fenomenului de coruptie si promovarea transparentei in administratia publica locala precum si educatia anticoruptie.
2. OS2 – Formarea personalului autoritatii publice solicitant (100 persoane) in vederea prevenirii si limitarii fenomenului de coruptie in institutiile publice locale
3. OS3 – Elaborarea unui ghid de bune practici in institutia publica solicitanta cu scopul de a preveni coruptia si conflictele de interese in administratia publica locala si de a stabili indicatori specifici de evaluare.
4. OS4 – Implementarea in institutia publica solicitanta a unei proceduri interne specifice care are ca finalitate dezvoltarea spiritului etic si integritatea functionarilor in exercitarea actului administrativ.
Rezultate asteptate
1. Rezultat program 4 - Grad crescut de implementare a masurilor referitoare la prevenirea coruptiei si a indicatorilor de evaluare in autoritatile si institutiile publice – Rezultat proiect 1 - 10 ateliere de lucru pentru combaterea fenomenului de coruptie
2. Rezultat program 6 - Imbunatatirea cunostintelor si a competentelor personalului din autoritatile si institutiile publice in ceea ce priveste prevenirea coruptiei - Rezultat proiect 2 - 100 functionari si alesi formati
3. Rezultat program 3 - Aplicarea unitara a normelor, mecanismelor si procedurilor in materie de etica si integritate in autoritatile si institutiile publice - Rezultat proiect 3 –1 procedura interna anticoruptie
4. Rezultat program 4 - Grad crescut de implementare a masurilor referitoare la prevenirea coruptiei si a indicatorilor de evaluare in autoritatile si institutiile publice - Rezultat proiect 4 - 1 Ghid de bune practici privind transparenta in administratia publica locala.
   Axa prioritară – Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente
   Obiectivele specifice ale axei prioritare 2 sunt efectuarea unui management performant la nivelul autorităților și instituțiilor publice locale, creșterea transparenței, eticii și integrității la nivelul autorităților și instituțiilor publice, precum și îmbunătățirea accesului și a calității serviciilor furnizate de sistemul judiciar, inclusiv prin asigurarea unei transparențe și integrități sporite la nivelul acestuia.
   Obiectivul Specific 2.1 – Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP privind :
   Planificare strategică și financiară
   Sprijinirea introducerii de instrumente, procese de management la nivel local
   Măsuri pentru susținerea organizațiilor non-guvernamentale și a partenerilor sociali
   Dezvoltarea abilităților personalului din autoritățile și instituțiile publice locale (inclusiv a factorilor de decizie la nivel politic)
Obiectivul Specific 2.2 – Creșterea transparenței, eticii și integrității în cadrul autorităților și instituțiilor publice privind :
   Măsuri de creștere a transparenței în administrația public
   Mecanisme administrative (audit, control, control managerial intern)
   Capacitatea administrativă de a preveni și a reduce corupția
   Educație anticorupție

Grupul Țintă al proiectului :

   Prin interventiile si activitatile sale, proiectul contribuie la solutionarea nevoilor specifice personalului din autoritatile si institutiile publice locale din cadrul Primariei Municipiului Fetesti, judet Ialomita.
Identificarea, implicarea si prezenta membrilor grupului tinta in activitatile proiectului, au inceput inca din faza de analiza si situatie de fapt si a nevoilor personalului vizat in proiect. Membrii grupului tinta au fost identificati in faza pregatitoare a proiectului si au fost implicati activ in identificarea si personalizarea nevoilor fiecaruia.
   Grupul tinta al proiectului este format din 100 persoane, din care :
- 12 alesi locali;
- Personal de conducere din Primaria Municipiului Fetesti -  10 persoane;
- Personal de executie Primaria Municipiului Fetesti – 28 persoane;
    - Personal de conducere si executie din 12 autoritati si institutii publice din Mun. Fetesti – 50 persoane.

Activitatile Proiectului :

• Management de proiect si derulare achizitii
• Informare si publicitate proiect
• Activitati de formare si instruire a grupului tinta
• Dezvoltarea de mecanisme locale de prevenire si combatere a coruptiei
• Elaborarea procedurii interne si a ghidului de bune practici

   Transparenta, etica si integritatea in administraţia publică locala, reprezintă un vector important în asigurarea bunei guvernări, în reglementarea, promovarea și implementarea de politici și măsuri pentru a crea un mediu propice dezvoltării economice pe termen mediu și lung.

Reprezentant legal
Primar Sorin GAFITOI

Intocmit
Georgian CĂPȘUNĂ
 
Anunt 9.667/04.09.2018
Marţi, 04 Septembrie 2018 21:15
ANUNT PRIVIND ACHIZITIONAREA DE PRODUSE DE PAPETARIE


   In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5)  din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice,  Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza   PRODUSE DE PAPETARIE, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexa la acesta .

1. Valoarea estimata a achizitiei: 30.268,84 lei fara TVA
2. CODURI CPV : - 30192700-8 : „Papetarie”
3. Sursa de finantare: bugetul local
4. Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
5. Durata contractului: de la data semnarii pana la 30.04.2019.
6. Mod prezentare oferta.
    Oferta va cuprinde:
 - Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat  de Inregistrare
- propunerea  financiara care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexa  la formularul de oferta – Centralizator de preturi
7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
8. Termenul limita de  transmitere  a ofertelor :  10.09.2018, ora 16.00 pe e-mail, la adresa: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
   Operatorii economici au obligatia de a oferta produsele conform cerintelor din caietul de sarcini nr. 9562/31.08.2018  si anexa la acesta .
   Formularele, caietul de sarcini si modelul de contract sunt atasate prezentului anunt .
   Ofertele  se vor transmite  pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
   Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.

Primar,
Sorin GAFITOI

Directia Tehnica
Mugurel Gabriel GABOR

Sef Serviciu Tehnic Organizare
Lenuta BADEA

Caiet de sarcini (.pdf)
Formulare (.doc)
Model - Contract de Furnizare (.doc)

 
Testare si consemnare preturi 9.395/27.08.2018
Marţi, 28 August 2018 20:54
   Subsemnata Stan Simona, inspector principal – Compartiment Achizitii Publice din cadrul UAT MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 9.187/21.08.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, , în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si si art. 43 din HG 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, in vederea achizitionarii de produse de curatenie, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti.
CODURI CPV :
-39831240-0 : „Diverse produse de curatenie”
- 19640000-4 : „Saci si pungi din polietilena pentru deseuri”
- 39224300-1 : „Maturi, perii si alte articole de menaj”.

   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei mun. Fetesti anuntul nr. 9.212/22.08.2018 privind achizitionarea produselor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 27.08.2018, orele 15.00.  Valoare estimata : 4.950 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.

   S-a primit  in termen o singura oferta, după cum urmează:



Nr.

crt.



Denumire servicii



Cantitate

SC CONTE IMPEX SRL

Str. Matei Basarab, nr. 87, bl. MB13, sc. D, parter, Slobozia, jud. Ialomita


1.

Achizitionarea de produse de curatenie

1.

3.166,95 lei


   Preturile de mai sus nu includ TVA.

   Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de produse de curatenie pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti se va realiza de la SC CONTE IMPEX SRL.
   Data: 27.08.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,
Insp. STAN SIMONA
 
Anunt Nr. 9212 /22.08.2018
Miercuri, 22 August 2018 21:13
ANUNT PRIVIND ACHIZITIONAREA DE PRODUSE DE CURATENIE


   In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5)  din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice,  Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4, e-mail:  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza  PRODUSE DE CURATENIE, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexa la acesta .

1. Valoarea estimata a achizitiei: 4.950,00  lei fara TVA
2. CODURI CPV :
- 39831240 - 0 - „Diverse produse de curatenie”
- 19640000 - 4 - „Saci si pungi din polietilena pentru deseuri”
- 39224300 - 1 - „Maturi, perii si alte articole de menaj”
3. Sursa de finantare: bugetul local
4. Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
5. Durata contractului: de la data semnarii pana la 31.12.2018.
6. Mod prezentare oferta.
   Oferta va cuprinde:
- Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat  de Inregistrare
- propunerea  financiara care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexa  la formularul de oferta – Centralizator de preturi
7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
8. Termenul limita de  transmitere  a ofertelor :  27.08.2018, ora 15.00 pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Operatorii economici au obligatia de a oferta produsele conform cerintelor din caietul de sarcini nr.9188 /21.08.2018 si anexa la acesta .
Formularele, caietul de sarcini si model contract sunt atasate prezentului anunt .
Ofertele  se vor transmite  pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.

Primar,
Sorin GAFITOI

Sef Serviciu Tehnic Organizare
Lenuta BADEA

Caiet de sarcini (.pdf)
Model Contract Furnizare (.doc)
Formulare (.doc)

 
S.C. DRUMURI MUNICIPALE S.R.L . - A N U N T NR. 364 DIN 13.08.2018
Luni, 13 August 2018 21:40

A  N  U  N  T  DE RECRUTARE MUNCITORI IN CONSTRUCTII
NR. 364  DIN 13.08.2018
 

   Societatea Drumuri Municipale Fetesti, str.Calarasi nr.547A, judet Ialomita, organizeaza selectie de dosare in vederea ocuparii 1 loc  vacant de MUNCITOR IN CONSTRUCTII - de preferinta cu calificare: sudor, zidar, instalator apa-canal, pe perioadă determinată.
   Perioada de depunere a dosarelor in vederea selectie se va face in perioada 13- 20.08.2018  la sediul societatii - biroul Resurse Umane.
   Proba interviului se va desfasura in data de 21.08.2018, ora 10.00 urmand ca procesul-verbal cu rezultatul  final  al  selectie  si interviului sa fie afisat in aceiasi zi, la ora 15.00  la sediul societatii Drumuri Municipale SRL Fetesti,   str.Calarasi nr.547A.
   Contestatiile rezultatelor finale se vor primii  in  aceiasi zi .
   Dosarul de participare la selectie, in vederea sustinerii unui interviu , trebuie sa cuprinda urmatoarele documente:
1.Cerere de solicitare ocupare post vacant,
2. Copie act identitate,
3.Acte de calificare sau ultimul act de studii in original si copie,
4.Carnetul de munca sau dupa caz , adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie sau specializare, original si copie.
5.Cazier juridic,
6.Recomandare de la ultimul loc de munca , cu adresa ,nr.telefon si persoana de contact care sa poata sa confirme recomandarea.
7.Adeverinta medicala in format standard care sa ateste capacitatea deplina de executare a muncii .
 8. Sa nu fi avut condamnari penale pentru care nu a intervenit reabilitarea sau alte cazuri speciale.
   Dosarele se vor depune la sediul S.C.Drumuri Municipale SRL Fetesti-str.Calarasi nr.547A – birou resurse umane.

DIRECTOR,
VARGA STEFAN MARIUS

 
ORDIN privind uciderea preventiva a exemplarelor de porcine din localitatea Fetesti
Vineri, 10 August 2018 11:55
Prefectul judetului Ialomita - ORDIN privind uciderea preventiva a exemplarelor de porcine din localitatea Fetesti, judetul Ialomita (.pdf)
 
Rapoarte finale concursuri
Luni, 06 August 2018 16:28

Raport Final Concurs Consilier Debutant - Compartiment Dezvoltare Investitii(pdf)

Raport Final Concurs Consilier Superior - Compartiment Achizitii(pdf) 

 
Mai multe articole..
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 2 din 50
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Plan Local de Apărare Împotriva Inundațiilor pe Perioada 2018-2021 *** CLSU Fetești

Date Caracteristice de Aparare a Obiectivelor Inundabile (PDF)

Plan de Situatie 1 (PDF)

Plan de Situatie 2 (PDF)

Facebook - Primaria Fetesti
Programul Operational Capacitate Administrativa
Organizare si Functionare
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Informatii
Economie
Proiecte
Centru Media
Actualizat la: 21-09-2018.
by Xtin Computers