Home
20 . 05 . 2019
Achizitii


Anunt 11315/11.10.2018
Sâmbătă, 13 Octombrie 2018 22:16
   Primaria Municipiului Fetesti, in calitate de beneficiar, a demarat in data de 08.08.2018, proiectul cu titlul „Cresterea eficientei energetice Liceul Teoretic „Carol I”, str. Calarasi, nr.530, localitatea Fetesti, judetul Ialomita”– cod SMIS 115483, finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020 ,Axa prioritară 3 - Sprijinirea  tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiții 3.1 - Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, și în sectorul locuințelor, Operațiunea B - Clădiri Publice.
Perioada de implementare:  45 luni
Valoarea toatala a contractului este de 2.311.439,44 lei, dupa cum urmeaza:
Valoarea eligibila a proiectului   2.181.015,44 lei
Valoarea eligibila nerambursabila din FEDR  1.853.863,12 lei
Valoare eligibila nerambursabila din bugetul national  283.532,01 lei
Cofinantare eligibila a Beneficiarului  43.620,31 lei
Scopul proiectului:
Obiectivul general al proiectului vizeaza cresterea eficientei energetice in cladirea publica Liceul Teoretic „ Carol I” din Fetesti prin derularea de lucrari de interventie cu scopul termoizolarii cladirii, modernizarii instalatiei de preparare si distributie a agentului termic si a apei menajere, inclusiv utilizarea de surse regenerabile pentru asigurarea necesarului de energie, precum si alte lucrari conexe
Obiectivele specifice ale proiectului
 Cladire eficienta din punct de vedere energetic prin realizarea de lucrari de interventie ce     vizeaza:
- Lucrari de reabilitare termica a anvelopei;
- Lucrari de reabilitare termica a sistemului de incalzire / a sistemului de furnizare a apei calde de consum;
- Instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei electrice si / sau termice pentru consum propiu;
- Lucrari de reabilitare / modernizare a instalatiei de iluminat in cladire.
Rezultate asteptate
reducerea cu aproximativ 51% a consumului anual de energie primara pana la valori de sub 120 kwh/mp/an ( 118,900kwh/mp/an) si a consumului de gaze cu efect de sera pana la valori de sub 25kg/mp/an (40,54 echivalent tone de CO2 ) pentru cladirea izolata termic a Liceului Teoretic „Carol I” din municipiul Fetesti.

Pentru informatii detaliate despre programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati http://www.fonduri-ue.ro/ , precum si Programul Operational Regional
2014-2020, www.inforegio.ro si pagina de Faceebook a programului facebook.com/inforegio.ro

Primar,
Sorin GAFITOI

Manager proiect,                                                                                                     
Luminita ILIE

Intocmit,Resp. informare si publicitate
Gheorghita ILIE
 
Anunt Nr. 11235 /09.10.2018
Miercuri, 10 Octombrie 2018 21:45

   Primaria Municipiului Fetesti, in calitate de beneficiar, a demarat in data de 04.09.2018, proiectul cu titlul „Cresterea eficientei energetice Liceul Tehnologic de Industrie Alimentara - str. Sirenei, nr.48 – Corp C si Corp D, Fetesti ”, cod SMIS 115484, finantat prin Programul Operational Regional 2014-2020 ,Axa prioritară 3 - Sprijinirea  tranziției către o economie cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea de investiții 3.1 - Sprijinirea eficienței energetice, a gestionării inteligente a energiei și a utilizării energiei din surse regenerabile în infrastructurile publice, inclusiv în clădirile publice, și în sectorul locuințelor, Operațiunea B - Clădiri Publice.

Perioada de implementare:  39 luni
Valoarea toatala a contractului este de 2.160.498,72 dupa cum urmeaza:
Valoarea eligibila a proiectului   1.777.500,03
Valoarea eligibila nerambursabila din FEDR  1.510.087,03
Valoare eligibila nerambursabila din bugetul national  231.075,00
Cofinantare eligibila a Beneficiarului  35.550,00

Scopul proiectului:
Scopul proiectului vizeaza cresterea eficientei energetice in cladirile publice ale Liceului Tehnologic de Industrie Alimentara – corp C si corp D  din Fetesti prin derularea de lucrari de interventie cu scopul termoizolarii cladirii, modernizarii instalatiei de preparare si distributie a agentului termic si a apei menajere, inclusiv utilizarea de surse regenerabile pentru asigurarea necesarului de energie, precum si alte lucrari conexe.

Obiectivele specifice ale proiectului
       Doua corpuri de cladire eficiente din punct de vedere energetic prin realizarea de lucrari de    
       interventie ce vizeaza:
1) Lucrari de reabilitare termica a anvelopei ;
2) Lucrari de reabilitare termica  a sistemului de incalzire/ a sistemului de furnizare a apei calde de consum;
3) Lucrarile de reabilitare/modernizare a instalatiei de iluminat in cladiri;

Rezultate asteptate
Energia produsa din surse regenerabile va atinge un nivel de 19,18% din totalul consumului de energie primara al cladirii reabilitate Corp C.
Energia produsa din surse regenerabile va atinge un nivel de 19,70% din totalul consumului de energie primara al cladirii reabilitate Corp D.
2 cladiri beneficiaza de crestere energetica.
Energia produsa din surse regenerabile va atinge un nivel 19,30% din totalul consum energie primara al cladirii reabilitate pentru cele doua corpuri la nvel de proiect.

Pentru informatii detaliate despre programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati http://www.fonduri-ue.ro/ , precum si Programul Operational Regional
2014-2020, www.inforegio.ro si pagina de Faceebook a programului facebook.com/inforegio.ro

Primar,
Sorin GAFITOI

Manager proiect,                                                                                                     
Luminita ILIE  

Resp. informare si publicitate
Marilena SOARE

 
Anunt Nr. 11.187 /09.10.2018
Miercuri, 10 Octombrie 2018 21:38
ANUNT PRIVIND ACHIZITIONAREA DE PRODUSE ADMINISTRATIVE


   In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5)  din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza   PRODUSE ADMINISTRATIVE, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexa la acesta .

1. Valoarea estimata a achizitiei: 4.090 lei fara TVA
2. COD CPV : -44411000-4- Articole sanitare
- 31224810-3- Cabluri prelungitoare
- 31224100-3 Fise si prize
- 31532920-9- Becuri si lampi fluorescente
- 44316510-6  Feronerie
3. Sursa de finantare: bugetul local
4. Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
5. Durata contractului: de la data semnarii pana la 31.12.2018.
6. Mod prezentare oferta:
   Oferta va cuprinde:
- Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat  de Inregistrare
- propunerea  financiara,  care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexa  la formularul de oferta – Centralizator de preturi
7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
8. Termenul limita de  transmitere  a ofertelor :  15.10.2018, ora 16.00 pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
   Operatorii economici au obligatia de a oferta produsele conform cerintelor din caietul de sarcini nr.11.184/09.10.2018 si anexa la acesta .
   Formularele, caietul de sarcini si modelul de contract sunt atasate prezentului anunt .
   Ofertele  se vor transmite  pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
   Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.

Primar,
Sorin GAFITOI
 
Directia Tehnica
Mugurel Gabriel GABOR

Caiet de sarcini (.pdf)
Formulare (.doc)
Model contract (.doc)

 
Anunt Nr. 10.993 din 03.10.2018
Joi, 04 Octombrie 2018 22:09
1.  Informatii generale:
Primaria Municipiului Fetesti, cu sediul in Fetesti, str.Calarasi, nr.595, bl.CF3, sc.A, et.2-4, jud.Ialomita, Cod fiscal 4365077, Cod IBAN RO95TREZ39224510220XXXXX, Trezoreria Fetesti, anunta organizarea licitatiei publice cu oferta in plic inchis pentru vanzarea urmatoarului spatiu cu destinatia de cabinet medical:
a) Policlinica Fetesti, str.Calarasi, nr.502A, et. P, camera 23, lot 14.
Pretul de minim de pornire la licitatie este de 15.800,00 lei fara TVA.
2.  Informatii privind documentatia de atribuire:
a) Relatii privind  licitatia si documentatia de atribuire,  se pot obtine de la sediul Primariei Municipiului Fetesti, Directia Tehnica - Compartiment Patrimoniu, Superficii, etaj 3, incepand cu data de 08.10.2018.
b) Cheltuieli de instituire a vanzarii:
- Caiet de sarcini 100,00 lei.
- Taxa de participare  la licitatie 300,00 lei.
- Garantia de participare  in valoare de 1000,00 lei.
c) Data limita pentru obtinerea documentatiei : 25.10.2018, ora14.
3.  Informatii privind ofertele :
3.1 Ofertantii vor depune  o cerere de inscriere la  licitatie, insotita de documentele solicitate in  caietul de carcini si oferta financiara, la sediul  Primariei, Registratura.
3.2 Data limita pentru depunerea documentelor : 29.10.2018, ora14.
4.  Data si locul la care se desfasoara sedinta publica de vanzare:
31.10.2018, ora 11, Primaria Municipiului Fetesti, etaj 4, sala de sedinte.
5. Denumirea, adresa si numarul de telefon al instantei competente in solutionarea litigiilor aparute:
Tribunalul Ialomita, Sectia de contencios administrativ, B-dul. Cosminului, nr.12, cod postal 920064, telefon 0243 218 515.
6.  Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate: 04.10.2018.
    
Primar,
Sorin GAFITOI
 
Anunt Nr. 11.021 / 04.10.2018
Joi, 04 Octombrie 2018 22:04
ANUNT PRIVIND ACHIZITIONAREA DE PRODUSE DE PAPETARIE

   In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5)  din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice,  Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza   PRODUSE DE PAPETARIE, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexa la acesta .

1. Valoarea estimata a achizitiei: 3.048,49 lei fara TVA
2. COD CPV :
- 22800000-8 : „Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie  din hartie sau din carton”
3. Sursa de finantare: bugetul local
4. Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
5. Durata contractului: de la data semnarii pana la 31.12.2018.
6. Mod prezentare oferta.
Oferta va cuprinde:
- Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat  de Inregistrare
- propunerea  financiara care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexa  la formularul de oferta – Centralizator de preturi
7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
8. Termenul limita de  transmitere  a ofertelor :  10.10.2018, ora 16.00 pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
   Operatorii economici au obligatia de a oferta produsele conform cerintelor din caietul de sarcini nr.10.517 /24.09.2018 si anexa la acesta .
   Formularele, caietul de sarcini si modelul de contract sunt atasate prezentului anunt .
   Ofertele  se vor transmite  pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
   Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.

Primar,
Sorin GAFITOI
 
Directia Tehnica
Mugurel Gabriel GABOR

Caiet de sarcini (.pdf)
Formulare (.doc)
Model Contract de Furnizare (.doc)

 
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 5 din 12
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers

Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati navigatia si alte functii. Utilizand acest website, acceptati ca putem plasa aceste tipuri de informatii in dispozitivul dumneavoastra. Pentru a afla mai multe despre cookies si cum le puteti sterge, consultati politica de cookies.

Accept cookies.
EU Cookie Directive