Home
20 . 05 . 2019
Achizitii


TESTARE SI CONSEMNARE DE PRETURI Nr.10.562/25.09.2018
Marţi, 25 Septembrie 2018 16:51
   Subsemnata Stan Simona, inspector principal  – Compartiment Achizitii Publice din cadrul UAT MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 9.498/29.08.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, in vederea achizitionarii de servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti.
COD CPV : 50323000-5 – „Servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice”
   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei mun. Fetesti anuntul nr. 10.322/19.09.2018 privind achizitionarea serviciilor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 24.09.2018, orele 16.00.  Valoare estimata : 62.160 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.
   S-a primit  in termen o singura oferta, după cum urmează:

 

 

Nr.

crt.

 

 

Denumire servicii

 

 

Cantitate

SC JMC PRODUCTION SRL

Fetesti, str. Grivitei, nr. 42, jud. Ialomita

e-mail : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

1.

    Servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice

1.

60.000 lei


1.Servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice    1.    60.000 lei
                    
Preturile de mai sus nu includ TVA.
Oferte depuse dupa termenul de depunere a ofertelor : SC KROMIL SE  SRL, e-mail : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza            
Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice , necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti se va realiza de la SC JMC PRODUCTION SRL.
 Data: 25.09.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,
  Insp. STAN SIMONA
 
Anunt Nr. 10.322/19.09.2018
Joi, 20 Septembrie 2018 08:42

ANUNT PRIVIND ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE INTRETINERE SI REPARARE A PERIFERICELOR  INFORMATICE

   In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5)  din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice,  Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza   „Servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice”, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexei la acesta .

1.    Valoarea estimata a achizitiei: 62.160 lei fara TVA
2.    COD  CPV : - 50323000-5 – „Servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice”
3.    Sursa de finantare: bugetul local
4.    Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
5.    Durata contractului: 12 luni.
6.    Mod prezentare oferta.
   Oferta va cuprinde:
- Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat  de Inregistrare
- propunerea  financiara care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexa  la formularul de oferta
7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
8. Termenul limita de  transmitere  a ofertelor :  24.09.2018, ora 16.00 pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
   Operatorii economici au obligatia de a oferta serviciile conform cerintelor din caietul de sarcini   si anexei la acesta .
   Formularele, caietul de sarcini si modelul de contract sunt atasate prezentului anunt .
   Ofertele  se vor transmite  pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
   Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.

Primar,
Sorin GAFITOI

Directia Tehnica
Mugurel Gabriel GABOR

Sef Serviciu Tehnic Organizare
Lenuta BADEA

Anexa caiet de sarcini (.pdf)
Caiet de sarcini (.pdf)
Formulare (.doc)
Model contract (.doc)

 
Anunt Nr. 9.973/11.09.2018
Marţi, 11 Septembrie 2018 19:59
Aprob,
Sorin GAFITOI

TESTARE SI CONSEMNARE DE PRETURI

   Subsemnata Calotescu Alina, consilier – Compartiment Achizitii Publice din cadrul U.A.T. MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 9.561/31.08.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, , în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si si art. 43 din HG 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, in vederea achizitionarii de produse de papetarie, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul U.A.T. Municipiul Fetesti.

COD CPV : 30192700-8  - „Papetarie”

   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei Municipiului Fetesti anuntul nr. 9.667/04.09.2018 privind achizitionarea produselor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 10.09.2018, orele 16.00.  Valoare estimata : 30.268,84 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.

   S-a primit  in termen o singura oferta, după cum urmează:
 

Nr.

crt.

Denumire servicii

Cantitate

S.C. CONTE IMPEX S.R.L.

Str. Matei Basarab, nr. 87, bl. MB13, sc. D, parter, Slobozia, jud. Ialomita

1.

Achizitionarea de produse de papetarie

1.

24.853,96 lei

h2 { margin-top: 0cm; margin-bottom: 0cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center; }h2.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 11pt; }h2.cjk { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 11pt; }h2.ctl { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); }p.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p.cjk { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p.ctl { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }                 
   Preturile de mai sus nu includ TVA.

   Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de produse de curatenie pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul U.A.T. Municipiul Fetesti se va realiza de la S.C. CONTE IMPEX S.R.L..

Data: 11.09.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,
Cons. CALOTESCU ALINA
 
Anunt 9.667/04.09.2018
Marţi, 04 Septembrie 2018 21:15
ANUNT PRIVIND ACHIZITIONAREA DE PRODUSE DE PAPETARIE


   In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5)  din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice,  Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza   PRODUSE DE PAPETARIE, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexa la acesta .

1. Valoarea estimata a achizitiei: 30.268,84 lei fara TVA
2. CODURI CPV : - 30192700-8 : „Papetarie”
3. Sursa de finantare: bugetul local
4. Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
5. Durata contractului: de la data semnarii pana la 30.04.2019.
6. Mod prezentare oferta.
    Oferta va cuprinde:
 - Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat  de Inregistrare
- propunerea  financiara care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexa  la formularul de oferta – Centralizator de preturi
7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
8. Termenul limita de  transmitere  a ofertelor :  10.09.2018, ora 16.00 pe e-mail, la adresa: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
   Operatorii economici au obligatia de a oferta produsele conform cerintelor din caietul de sarcini nr. 9562/31.08.2018  si anexa la acesta .
   Formularele, caietul de sarcini si modelul de contract sunt atasate prezentului anunt .
   Ofertele  se vor transmite  pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
   Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.

Primar,
Sorin GAFITOI

Directia Tehnica
Mugurel Gabriel GABOR

Sef Serviciu Tehnic Organizare
Lenuta BADEA

Caiet de sarcini (.pdf)
Formulare (.doc)
Model - Contract de Furnizare (.doc)

 
Testare si consemnare preturi 9.395/27.08.2018
Marţi, 28 August 2018 20:54
   Subsemnata Stan Simona, inspector principal – Compartiment Achizitii Publice din cadrul UAT MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 9.187/21.08.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, , în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si si art. 43 din HG 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, in vederea achizitionarii de produse de curatenie, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti.
CODURI CPV :
-39831240-0 : „Diverse produse de curatenie”
- 19640000-4 : „Saci si pungi din polietilena pentru deseuri”
- 39224300-1 : „Maturi, perii si alte articole de menaj”.

   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei mun. Fetesti anuntul nr. 9.212/22.08.2018 privind achizitionarea produselor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 27.08.2018, orele 15.00.  Valoare estimata : 4.950 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.

   S-a primit  in termen o singura oferta, după cum urmează:



Nr.

crt.



Denumire servicii



Cantitate

SC CONTE IMPEX SRL

Str. Matei Basarab, nr. 87, bl. MB13, sc. D, parter, Slobozia, jud. Ialomita


1.

Achizitionarea de produse de curatenie

1.

3.166,95 lei


   Preturile de mai sus nu includ TVA.

   Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de produse de curatenie pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti se va realiza de la SC CONTE IMPEX SRL.
   Data: 27.08.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,
Insp. STAN SIMONA
 
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 6 din 12
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers

Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati navigatia si alte functii. Utilizand acest website, acceptati ca putem plasa aceste tipuri de informatii in dispozitivul dumneavoastra. Pentru a afla mai multe despre cookies si cum le puteti sterge, consultati politica de cookies.

Accept cookies.
EU Cookie Directive