Home
20 . 05 . 2019
Achizitii


Servicii de organizare eveniment "Serbarile Craciunului, 19-21 decembrie 2017
Luni, 13 Noiembrie 2017 18:52

Direcția Tehnica
Compartiment Achiziții
Nr.  11.800/13.11.2017

CĂTRE:
OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

Invitaţie de participare


Autoritatea contractantă: Municipiul Fetești, cod fiscal 4365077 , str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A,         et. II – IV, cod 925150, jud. Ialomița, tel: + 40 243364410, fax: +40 243361206, e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .
Denumire contract: Servicii de organizare eveniment „Serbarile Craciunului, 19-21 Decembrie 2017”
Tip contract: contract de achiziţie publica de servicii
Procedura de atribuire: procedura simplificata proprie ( Norme interne  nr. 4319  / 27.04.2017 ) .
Obiectul contractului : servicii culturale
Termen de prestare: 19-21 decembrie 2017
Valoarea estimată a contractului: 35.000 lei (fără TVA)
Condiţii de participare: conform Fişei de date a achiziţiei nr. 11.797/13.11.2017
Sursa de finanţare: bugetul local
Limba de redactare a ofertei: română
Data şi ora limita de depunere a ofertelor: 23.11.2017, ora 13
Adresa la care se transmit ofertele: str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A, et. II , cod 925150, Fetesti, jud. Ialomița, punct de contact: Registratura, în atenţia: Compartiment Achizitii;
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la termenul limită de primire a ofertelor
Criteriu de atribuire: „pretul cel mai scazut"
Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 23.11.2017, ora 1330 in sala de şedinţe a Primăriei Municipiului Fetesti,  str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A,  et.  IV, , jud. Ialomița
Alte informaţii: documentaţia de atribuire este pusă la dispoziţia tuturor operatorilor economici interesaţi in mod electronic, pe site-ul www.primariafetesti.ro
Răspunsurile la solicitările de clarificări din partea operatorilor economici interesaţi vor fi publicate la adresa mai sus menţionată.
Data transmiterii invitaţiei de participare: 13.11.2017

PRIMAR,
Sorin GAFITOI

Invitatie Participare (.pdf)
Fisa de date a achizitiei  (.pdf)
Formulare (.pdf)
Model Contract (.pdf)
Caiet de sarcini (.pdf)

 
Anunt licitatie spatiu grup sanitar
Sâmbătă, 05 August 2017 10:19
1. Informatii generale:
Primaria Municipiului Fetesti cu sediul in Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc.A, et.II-IV, jud.Ialomita, cod fiscal 436577, cont nr. RO64TREZ24A510103203001X,  deschis la Trezoreria Fetesti, telefon 0243364410.       
2. Informatii generale privind obiectul inchirierii:
a. Procedura aplicata pentru atribuirea  contractului de inchiriere:  licitatie publica, aprobata prin H.C.L. nr. 81 din 28.06.2017.    
b. Tipul contractului pentru care se solicita oferte: contract de inchiriere  pentru imobilul-Grup Sanitar - Piateta Fetesti Gara - zona Bazar in suprafata 32,00 mp , situat in Fetesti , str. ANGHEL SALIGNY, jud Ialomita , cu destinatia de prestari servicii.            
c. Durata sau termenul de inchiriere este de 15 ani, cu posibilitatea prelungirii prin act aditional semnat de ambele parti contractante.             
3. Informatii privind documentatia de atribuire:
a. Relatii privind licitatia, documentatia de atribuire, certificatul de urbanism, se pot obtine de la Primaria municipiului Fetesti, – Compartiment Patrimoiu, incepind cu data de  09.08.2017.
b. Cheltuieli de instituire a concesiunii:                     
- caiet de sarcini                      100,00 lei
- taxa de participare                 200,00 lei
-garantia de participare            500,00 lei
c. pretul minim de pornire a licitatiei: 1,73 lei/mp/an, conform H.C.L. nr. 9 din 22.02.2017.
d. data limita pentru obtinerea documentatiei: 25.08.2017, ora  12.  
4. Informatii privind ofertele:
4.1.Data limita pentru depunerea ofertelor: 28.08.2014, ora 12.
4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Primaria municipiului Fetesti, str.Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, jud. Ialomita, camera 1 – Registratura.
4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa documentatia: 2 exemplare.
5. Data si locul la care se desfasoara sedinta publica de deschidere a ofertelor:
31.08.2017, ora  13,  Primaria municipiului Fetesti, sala de sedinte.


6.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate:  04.08.2017.
      
PRIMAR,
Sorin GAFITOI
 
Anunt licitatie teren
Sâmbătă, 05 August 2017 10:14
1. Informatii generale privind concedentul:
Primaria Municipiului Fetesti cu sediul in Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc.A, et.II-IV, jud.Ialomita, cod fiscal 436577, cont nr. RO64TREZ24A510103203001X,  deschis la Trezoreria Fetesti, telefon 0243364410.    
2. Informatii generale privind obiectul concesiunii:
a. Procedura aplicata pentru atribuirea  contractului de concesiune:  licitatie publica, aprobata prin H.C.L. nr. 86 din 28.06.2017.    
b. Tipul contractului pentru care se solicita oferte: contract de concesiune  pentru imobilul-teren intravilan in suprafata de 1044 mp,  situat in municipiul Fetesti, str. Depoului, judetul Ialomita, in vederea desfasurarii de activitati de prestari servicii.
c. Suprafata teren: conform extrasului de carte funciara.d. Durata sau termenul de concesiune este de 20 ani, cu posibilitatea prelungirii prin voia partilor cu o perioada egala cu cel mult jumatate din durata initiala.
3. Informatii privind documentatia de atribuire:
a. Relatii privind licitatia, documentatia de atribuire, certificatul de urbanism, se pot obtine de la Primaria municipiului Fetesti, – Compartiment Patrimoiu, incepind cu data de  09.08.2017.
b. Cheltuieli de instituire a concesiunii:                   
- caiet de sarcini                      100,00 lei
- taxa de participare                 200,00 lei
- garantia de participare            500,00 lei
c. pretul minim de pornire a licitatiei: 1,73 lei/mp/an, conform H.C.L. nr. 9 din 22.02.2017.
d. data limita pentru obtinerea documentatiei: 25.08.2017, ora  12.  
4. Informatii privind ofertele:
4.1.Data limita pentru depunerea ofertelor: 28.08.2014, ora 12.
4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Primaria municipiului Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, jud. Ialomita, camera 1 – Registratura.
4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa documentatia: 2 exemplare.
5. Data si locul la care se desfasoara sedinta publica de deschidere a ofertelor: 31.08.2017, ora  11,  Primaria municipiului Fetesti, sala de sedinte.
6. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate:  04.08.2017.        
                                                               
PRIMAR,
Sorin GAFITOI
 
Anunt NR.7131/13.07.2017
Luni, 17 Iulie 2017 21:56

ANUNT DE LICITATIE

1.Informatii generale privind proprietarul:
    Primaria Municipiului Fetesti cu sediul in Fetesti, str.Calarasi, nr.595, bl.CF3, sc.A, et.II-IV, jud.Ialomita, cod fiscal 4365077, cont nr. RO64TREZ24A510103203001X ,  deschis la Trezoreria Fetesti, telefon 0243364410.
   
2.Informatii generale privind obiectul licitatiei:
    a.Procedura aplicata pentru constituirea dreptului de superficie cu titlu oneros asupra terenului:  licitatie publica, aprobata prin H.C.L. nr.52 din 26.04.2017.
    b.Tipul contractului pentru care se solicita oferte: contract de superficie cu titlu oneros  pentru 2 loturi de teren in suprafata totala de 45 mp in Zona 25 (Lot 57 in suprafata de 22 mp si Lot 58 in suprafata de 23 mp), Str. Vasile Lupu, din Municipiul Fetesti, in vederea construirii de garaje auto.
    c.Suprafata teren: conform extrasului de carte funciara.
    d.Durata dreptului de superficie este de 25  ani.
   
3.Informatii privind documentatia de atribuire:
            a.Relatii privind licitatia, documentatia de atribuire, certificatul de urbanism, se pot obtine de la Primaria Municipiului Fetesti, etaj 4 – Compartiment Patrimoiu, incepind cu data de 19.07.2017.
            b.Cheltuieli de instituire a dreptului de superficie:
                     -caiet de sarcini                           100,00lei
                     -taxa de participare                     200,00lei
                     -garantia de participare               500,00lei
     c.pretul minim de pornire a licitatiei: 3,10lei/mp/an, conform H.C.L. nr.9/22.02.2017
             d.data limita pentru obtinerea documentatiei: 09.08.2017, ora  12:00 
   
4.Informatii privind ofertele:
            4.1.Data limita pentru depunerea ofertelor: 11.08.2017, ora 12:00
            4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:
         Primaria municipiului Fetesti, str.Calarasi, nr.595, bl.CF3, sc.A, et.II-IV, jud.Ialomita,   camera 1 – Registratura.
            4.3.Numarul de exemplare in care trebuie depusa fiecare oferta: 2 exemplare.
   
5.Data si locul la care se desfasoara sedinta publica de deschidere a ofertelor:
    17.08.2017, ora 11:00,  Primaria municipiului Fetesti, sala de sedinte.
   
6.Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate:  17.07.2017.       
                                                           
PRIMAR,
Sorin Gafitoi

 
Anunt Nr. 7092/12.07.2017
Miercuri, 12 Iulie 2017 20:51
Aprob,
Primar
Sorin GAFITOI
TESTARE SI CONSEMNARE DE PRETURI

   Subsemnatul Capsuna Georgian, consilier - Compartiment Achizitii Publice din cadrul UAT MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 6438/26.06.2017 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, în conformitate cu art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si si art. 43 din HG 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, pentru achizitionarea de Echipamente pentru dotarea lucratorilor din cadrul Politiei Locale a Municipiului Fetesti, jud. Ialomita, Cod CPV - 35811200 - 4 ”Uniforme de Politie” ; 35200000 - 6 ”Echipamente de Politie”.
   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei Mun. Fetesti anuntul nr. 6752/03.07.2017 privind achizitionarea produselor aratate, in data de 03.07.2017, cu termen de depunere a ofertelor data de 10.07.2017, ora 13:00. S-a primit in termen oferta de la un singur operator economic, după cum urmează :

1.    Operatori economici

 

 

Nr.

crt.

 

 

Denumire Produse

 

 

Cantitate

CREATIV MICHAEL SRL

Aleea Privighetorii, nr. 4, sc. A, apt. 2, Ramnicu Valcea, jud. Valcea

 

1.

Echipamente pentru dotarea lucratorilor din cadrul Politiei Locale a Municipiului Fetesti

             1.

1. Uniforme de Politie - 12.482 lei

2. Echipamente de Politie - 3290 lei

      
   Preturile de mai sus nu includ TVA.
   Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.
   Achizitionarea de Echipamente pentru dotarea lucratorilor din cadrul Politiei Locale a Municipiului Fetesti, jud. Ialomita se va realiza de  la SC CREATIV MICHAEL SRL, Aleea Privighetorii, nr. 4, sc. A, apt. 2, Ramnicu Valcea, jud. Valcea, pentru suma de 12.482 lei.
Data: 12.07.2017    
                                                
COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE
Consilier Georgian CĂPŞUNĂ
 
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 9 din 12
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers

Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati navigatia si alte functii. Utilizand acest website, acceptati ca putem plasa aceste tipuri de informatii in dispozitivul dumneavoastra. Pentru a afla mai multe despre cookies si cum le puteti sterge, consultati politica de cookies.

Accept cookies.
EU Cookie Directive