Home
24 . 07 . 2019
Achizitii


Anunt Nr. 4255/22.04.2019
Marţi, 23 Aprilie 2019 22:33
A N U N T privind atribuirea contractelor de servicii avand ca obiect ֦ Servicii demedicina a muncii”  respectiv  ֦ Servicii de evaluare psihologica” pentru personalul din cadrul  U.A.T. Municipiul Fetesti

AUTORITATEA CONTRACTANTA :  U.A.T. Municipiul Fetesti, cu sediul in localitatea Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, Nr.595, Bl.CF3, Sc.A,  Et.2-4.

PROCEDURA DE ATRIBUIRE :   Procedura interna de atribuire pentru servicii ce fac parte din Anexa 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizitiille publice, cu modificarile si completarile ulterioare

CATEGORIA SI DESCRIEREA  SERVICIILOR  PRESTATE :
- Servicii de medicina a muncii  , Cod CPV:85147000-1– “Servicii de medicina a muncii”;
 -Servicii de evaluare psihologica, Cod CPV 85121270-6 : “Servicii de psihiatrie sau psihologie”

DATA ATRIBUIRII CONTRACTELOR  DE SERVICII:  17.04.2019

CRITERIUL DE ATRIBUIRE A CONTRACTELOR : pretul cel mai scazut

NUMARUL DE OFERTE PRIMITE :
- 3, pentru servicii de medicina a muncii
- 2, pentru servicii de evaluare psihologica

DENUMIREA SI ADRESA OFERTANTILOR CASTIGATORI :
-CMI Dumitru Iuliana cu sediul in  Constanta, Str. Celulozei, nr.1, Jud. Constanta- pentru servicii de medicina a muncii
- Cabinet Individual de Psihologie Gheorghiu R. Costel cu sediul in Mun. Fetesti, Str. Armatei, Bl.11, ap.6, Jud.  Ialomita - pentru servicii de evaluare psihologica

PRETUL CONTRACTELOR  DE SERVICII :  
-5.250  lei fara TVA, pentru servicii de medicina a muncii
-3.920 LEI fara TVA, pentru servicii de evaluare psihologica

DATA  PUBLICARII  ANUNTULUI  DE  PARTICIPARE : 15.03.2019   

Primar,
Sorin GAFITOI
 
Anunt Nr. 3.860/10.04.2019
Vineri, 12 Aprilie 2019 14:06
Cod apel:  POCA/125/2/2/Cresterea transparentei, eticii si integritatii în cadrul autoritatilor si institutiilor publice
Titlul proiectului: Formare, Dezvoltare, Responsabilizare pentru prevenirea coruptiei si asigurarea eticii si integritatii in administratia publica a Municipiului Fetesti
Cod proiect: 118782
Beneficiar: Municipiul FETESTI

Nr.  3.860/10.04.2019
A N U N T
privind atribuirea contractului de servicii avand ca obiect Servicii de organizare ateliere de lucru in cadrul proiectului “Formare, Dezvoltare, Responsabilizare pentru prevenirea coruptiei si asigurarea eticii si integritatii in administratia publica a Municipiului Fetesti”, cod apel POCA/125/2/2/Cresterea transparentei, eticii si integritatii în cadrul autoritatilor si institutiilor publice, cod SIPOCA :444, cod proiect : 118782
                    
AUTORITATEA CONTRACTANTA :  U.A.T. Municipiul Fetesti, cu sediul in localitatea Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, Nr.595, Bl.CF3, Sc.A,  Et.2-4.

PROCEDURA DE ATRIBUIRE :   Procedura interna de atribuire pentru servicii ce fac parte din Anexa 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizitiille publice, cu modificarile si completarile ulterioare

CATEGORIA SI DESCRIEREA SERVICIILOR PRESTATE : Servicii de organizare ateliere de lucru, cod CPV : 79952000-2 – « Servicii pentru evenimente »  ; 55520000-1 –  « Servicii de catering » .

DATA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE SERVICII:  10.04.2019

CRITERIUL DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI : pretul cel mai scazut

NUMARUL DE OFERTE PRIMITE :  1

DENUMIREA SI ADRESA OFERTANTULUI CASTIGATOR : SC RURAL CONSULTANTA & SERVICII SRL,  cu sediul in Bucuresti, str. Academiei, nr. 39-41, parter, camera 1, sector 1, telefon 0743.921130

PRETUL CONTRACTULUI DE SERVICII :  15.000 lei fara TVA

DATA PUBLICARII ANUNTULUI DE PARTICIPARE : 23.03.2019   

Primar,
Sorin GAFITOI
 
Anunt 3710/05.04.2019 - selectie parteneri
Duminică, 07 Aprilie 2019 21:48
Anunt 3710/05.04.2019 - selectie parteneri (.pdf)
 
Anunt Nr.3.061 /22.03.2019
Sâmbătă, 23 Martie 2019 09:00
Cod apel: POCA/125/2/2/Cresterea transparentei, eticii si integritatii în cadrul autoritatilor si institutiilor publice
Titlul proiectului: Formare, Dezvoltare, Responsabilizare pentru prevenirea coruptiei si asigurarea eticii si integritatii in administratia publica a Municipiului Fetesti
Cod proiect: 118782
Beneficiar: Municipiul FETESTI

Autoritatea contractantă: Municipiul FETESTI
Departamentul/Compartimentul Achizitii
Nr.3.061 /22.03.2019

A N U N T
PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII  INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI  AVAND CA OBIECT ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE ORGANIZARE ATELIERE DE LUCRU,  CONFORM ANEXEI NR. 2 LA  LEGEA NR.  98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE  


AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea etesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4.

OBIECTUL CONTRACTULUI: Achizitionarea de servicii de organizare ateliere de lucru

SURSA DE FINANTARE: 98% Formare, Dezvoltare, Responsabilizare pentru prevenirea coruptiei si  asigurarea eticii si integritatii in administratia publica a Municipiului Fetesti, Contract 118782.
2% contributie proprie

VALOARE ESTIMATA :  20.000 lei fara TVA

DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro

CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 27.03.2019.

RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI :  pana la data de 29.03.2019.

TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 04.04.2019, ora 10:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura.

DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 04.04.2019, ora: 11:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.

Primar,
Sorin GAFITOI

Caiet de sarcini organizare ateliere de lucru (.pdf)
FORMULARUL 1 (2) (.doc)
FORMULARUL 2 (2) (.doc)
FORMULARUL 3 (2) (.doc)
FORMULARUL 4 (.doc)
FORMULARUL 5 (.doc)
Model de contract (.doc)

 
ANUNŢ SELECŢIE PARTENERI
Miercuri, 20 Martie 2019 14:18

ANUNŢ SELECŢIE PARTENERI
ÎN CADRUL PROGRAMULUI “DEZVOLTARE LOCALA, REDUCEREA SARACIEI SI CRESTEREA INCLUZIUNII ROMILOR” -APELUL NR.2 “EDUCATIE INCLUZIVA PENTRU COPII SI TINERI IN SITUATII DE RISC”

   UAT Municipiul Fetesti, dorește depunerea în calitate de solicitant a unui proiect în cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, APELUL NR. 2“EDUCAȚIE INCLUZIVĂ PENTRU COPII ȘI TINERI ÎN SITUAȚII DE RISC”
   În conformitate cu:
   Cerinta privind-Crearea și implementarea relației dintre PP și partenerii de proiect va respecta legislația naţională aplicabilă și a UE privind achizițiile publice, articolul 8.15 din Regulament, precum și prevederile cap. V, art. 14 din OUG nr. 34/2017.Articolul 14 din OUG nr. 34/2017 prevede că entitățile publice din România care acționează ca PP să aplice o procedură transparentă și nediscriminatorie de selecţie a partenerului atunci când selectează o organizație neguvernamentală din România în calitate de partener de proiect
   Ordonanța de urgență nr. 34/2017 privind gestionarea financiară a fondurilor externe nerambursabile aferente Mecanismului financiar Spațiul Economic European 2014-2021 și Mecanismului financiar norvegian 2014-2021
   prevederile OUG nr. 40/2015, cu modificările și completările ulterioare;
   Apelul deschis de proiecte "Educatie incluziva pentru copii si tineri in situatii de risc" – decembrie 2018
   Ghidul aplicantului, Apelul nr. 2, „Educatie Incluziva pentru copii si tineri in situatii de risc”  
   Metodologia privind selecția partenerilor privați pentru proiecte finanțate prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, elaborata de Primaria Mun. Fetesti

   UAT Muncipiul Fetesti, organizează selecția unui Partener pentru un proiect în cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, APELUL NR. 2“EDUCAȚIE INCLUZIVĂPENTRU COPII ȘI TINERI ÎN SITUAȚII DE RISC”
    Apelul de propuneri de proiecte se incadreaza in aria de program nr.8 ”Copii si tineri in situatii de risc” si contribuie la realizarea obiectivului specific al programului, care vizeaza cresterea gradului de incluziune sociala a copiilor si tinerilor din Romania.
   Partenerii  potentiali vor  atașa  la  dosar  o  serie  de  documente  privind  statutul  și experiența anterioară relevantă, în scopul evaluării capacității de implementare la nivelul întregului proiect. Partenerul se va implica activ si va contribui efectiv la implementarea proiectului, impartasind acelasi obiectiv cu Promotorul de proiect. In acest sens este necesar ca partenerul sa aiba capacitate de a actiona in domeniul proiectului, potrivit rolului asumat si in conformitate cu responsabilitatile legale sau statutul lui.

   Valoarea minima a grantului care poate fi solicitat pentru implementarea unui proiect este de 500.000euro, iar cea maxima este de 1.500.000euro. Rata grantului va fi in mod normal 100% din cheltuielile eligibile ale proiectului, cu exceptia cazului in care PP este o organizatie neguvernamentala (ONG), cand rata va fi de maximum 90% din cheltuielile eligibile ale proiectului (minim 10% fiind asigurat de PP si/sau de parteneri, in conformitate ce Acordul de parteneriat incheiat). Data de finalizare a implementarii proiectelor finantate prin program este 31 august 2022, iar durata unui proiect este intre 18 si 36luni.
   Inscrierea candidatilor se face prin inregistrarea si depunerea personala a dosarului individual de participare la Serviciul Relatii cu Publicul, de unde va fi preluat de catre secretarul Comisiei de evaluare. Persoana de contact Ene Florin, E-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , Telefon: 0243-364410.
   Documentele necesare depunerii dosarelor de candidatura sunt anexate acestui anunt.

Anexa 1-cerere de participare (.doc)
Anexa 2-fisa partenerului (.doc)
Anexa 3-Declaratie pe proprie raspundere privind situațiile de excludere (.doc)
Anexa 4-Declaratie de angajament privind capacitatea financiara si operationala (.doc)
Anexa 5-Grila de evaluare (.doc)
Metodologie de selectie parteneri (.doc)

 
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 2 din 12
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers

Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati navigatia si alte functii. Utilizand acest website, acceptati ca putem plasa aceste tipuri de informatii in dispozitivul dumneavoastra. Pentru a afla mai multe despre cookies si cum le puteti sterge, consultati politica de cookies.

Accept cookies.
EU Cookie Directive