Home
31 . 05 . 2020
Achizitii


A N U N T DE LICITATIE Nr.1737/20.02.2018
Miercuri, 21 Februarie 2018 21:02
    1. Informatii generale privind proprietarul:
    Primaria Municipiului Fetesti cu sediul in Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc.A, et.II-IV, jud.Ialomita, cod fiscal 436577, cont nr. RO64TREZ24A510103203001X,  deschis la Trezoreria Fetesti, telefon 0243364410.   
 
    2. Informatii generale privind obiectul superficiei:
 a. Procedura aplicata pentru constituirea unui drept de superficie cu titlu oneros, prin licitație publică asupra imobilului teren în suprafață totala de 2000,00 mp, Str. Călărași, Zona Siloz, Lot 2, aprobată prin H.C.L. nr. 161 din 26.11.2015.  
 b.Tipul contractului pentru care se solicita oferte: contract de superficie cu titlu oneros  pentru terenul în suprafață de 2000,00 mp, situat în Str. Călărași, Zona Siloz, Lot 2 din Municipiul Fetesti, pentru spațiu prestări servicii.
 c. Suprafata teren: conform extrasului de carte funciara.
 d. Durata dreptului de superficie este de 25 ani, cu posibilitatea prelungirii prin voia partilor cu o perioada egala cu cel mult jumatate din durata initiala.
            
    3. Informatii privind documentatia de atribuire:
 a. Relatii privind licitatia, documentatia de atribuire, certificatul de urbanism, se pot obtine de la Primaria Municipiului Fetesti, Direcția Tehnică – Compartiment Patrimoiu, Superficii începind cu data de 12.03.2018.
 b. Cheltuieli de instituire a superficiei:                   
 - caiet de sarcini                     100,00 lei
 - taxa de participare                200,00 lei
 - garantia de participare         500,00 lei
 c. pretul minim de pornire a licitatiei: 1,75 lei/mp/an, conform H.C.L. nr. 18 din 31.01.2018.
 d. data limita pentru obtinerea documentatiei: 16.03.2018, ora 12:00.  
         
    4. Informatii privind ofertele:
 4.1.Data limita pentru depunerea ofertelor: 19.03.2018, ora 12:00.
 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:
 Primaria Municipiului Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, jud. Ialomita, camera 1 – Registratura.
 4.3.Numarul de exemplare în care trebuie depusa documentatia: 2 exemplare.
          
 5. Data si locul la care se desfasoara sedinta publica de deschidere a ofertelor:
 20.03.2018, ora 11:00,  Primaria Municipiului Fetesti, sala de sedinte.
    
    6. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate:  21.02.2018.        
                                                               
PRIMAR,
Sorin GAFITOI
 
Anunt nr. 12.775/08.12.2017
Vineri, 08 Decembrie 2017 20:00
A N U N T
privind atribuirea contractului de de achizitie publica de  servicii avand ca obiect „Servicii pentru evenimente”, „Servicii de organizare de evenimente culturale” – Serbarile Craciunului, 19-21 decembrie 2017, in mun. Fetesti, jud. Ialomita, in anul 2017
                      
AUTORITATEA CONTRACTANTA :  U.A.T. Municipiul Fetesti, cu sediul in localitatea Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, Nr.595, Bl.CF3, Sc.A,  Et.2-4.
PROCEDURA DE ATRIBUIRE :   Procedura simplificata proprie pentru servicii prevazute in Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice
CATEGORIA SI DESCRIEREA SERVICIILOR PRESTATE : „Servicii pentru evenimente”, „Servicii de organizare de evenimente culturale” – Serbarile Craciunului, 19-21 decembrie 2017, Cod CPV : 79952000-2 – „Servicii pentru evenimente”; 92312240-5 – „Servicii prestate de artisti”
DATA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE SERVICII:  08.12.2017
CRITERIUL DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI : pretul cel mai scazut
NUMARUL DE OFERTE PRIMITE :  1
DENUMIREA SI ADRESA OFERTANTULUI CASTIGATOR : Asociatia Culturala Bambi Music,  cu sediul in  str. Maracineni, nr. 78, oras Bragadiru, judetul Ilfov,  Nr. de ordine la registrul comerţului: - , tel:. 0723.358206.
PRETUL CONTRACTULUI DE SERVICII :  24.000  lei fara TVA
DATA PUBLICARII ANUNTULUI DE PARTICIPARE : 13.11.2017   

Primar,
Sorin GAFITOI

Intocmit,
Simona STAN
 
Anunt 12040
Marţi, 21 Noiembrie 2017 22:02
Anunt 12040/20.11.2017 (.pdf)
 
Anunt 12039
Marţi, 21 Noiembrie 2017 22:00
Anunt 12039/20.11.2017 (.pdf)
 
Servicii de organizare eveniment "Serbarile Craciunului, 19-21 decembrie 2017
Luni, 13 Noiembrie 2017 18:52

Direcția Tehnica
Compartiment Achiziții
Nr.  11.800/13.11.2017

CĂTRE:
OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI

Invitaţie de participare


Autoritatea contractantă: Municipiul Fetești, cod fiscal 4365077 , str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A,         et. II – IV, cod 925150, jud. Ialomița, tel: + 40 243364410, fax: +40 243361206, e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .
Denumire contract: Servicii de organizare eveniment „Serbarile Craciunului, 19-21 Decembrie 2017”
Tip contract: contract de achiziţie publica de servicii
Procedura de atribuire: procedura simplificata proprie ( Norme interne  nr. 4319  / 27.04.2017 ) .
Obiectul contractului : servicii culturale
Termen de prestare: 19-21 decembrie 2017
Valoarea estimată a contractului: 35.000 lei (fără TVA)
Condiţii de participare: conform Fişei de date a achiziţiei nr. 11.797/13.11.2017
Sursa de finanţare: bugetul local
Limba de redactare a ofertei: română
Data şi ora limita de depunere a ofertelor: 23.11.2017, ora 13
Adresa la care se transmit ofertele: str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A, et. II , cod 925150, Fetesti, jud. Ialomița, punct de contact: Registratura, în atenţia: Compartiment Achizitii;
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la termenul limită de primire a ofertelor
Criteriu de atribuire: „pretul cel mai scazut"
Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 23.11.2017, ora 1330 in sala de şedinţe a Primăriei Municipiului Fetesti,  str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A,  et.  IV, , jud. Ialomița
Alte informaţii: documentaţia de atribuire este pusă la dispoziţia tuturor operatorilor economici interesaţi in mod electronic, pe site-ul www.primariafetesti.ro
Răspunsurile la solicitările de clarificări din partea operatorilor economici interesaţi vor fi publicate la adresa mai sus menţionată.
Data transmiterii invitaţiei de participare: 13.11.2017

PRIMAR,
Sorin GAFITOI

Invitatie Participare (.pdf)
Fisa de date a achizitiei  (.pdf)
Formulare (.pdf)
Model Contract (.pdf)
Caiet de sarcini (.pdf)

 
« ÎnceputAnterior11121314UrmătorSfârşit »

Pagina 11 din 14
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Informatii
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers

Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati navigatia si alte functii. Utilizand acest website, acceptati ca putem plasa aceste tipuri de informatii in dispozitivul dumneavoastra. Pentru a afla mai multe despre cookies si cum le puteti sterge, consultati politica de cookies.

Accept cookies.
EU Cookie Directive