A N U N T PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI AVAND CA OBIECT „Servicii de paza” SI „Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma” IN MUN. FETESTI, JUD. IALOMITA, IN ANUL 2018, CONFORM ANEXEI NR. 2 LA LEGEA NR. 98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4. OBIECTUL CONTRACTULUI: „Servicii de paza”; „Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma” in mun. Fetesti, jud. Ialomita, in anul 2018 SURSA DE FINANTARE: Bugetul local VALOARE ESTIMATA : 279.000 lei fara TVA DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti,
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 06.03.2018. RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI : pana la data de 08.03.2018. TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 12.03.2018, ora 10:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura. DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 12.03.2018, ora: 11:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.
Primar, Sorin GAFITOI Declaratie art.63 (.pdf) Caiet de sarcini (.pdf) Formulare (.pdf) Model contract (.pdf)
|