UAT Municipiul Fetesti cu sediul in localitatea Fetesti, judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4, telefon 0243.364410, fax 0243.361206, e-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
, cod de inregistrare fiscala 4365077, reprezentata prin domnul Gafitoi Sorin avand functia de primar doreste sa achizitioneze servicii de instalare a rețelelor WiFi de interes public pentru acțiunea „WiFi4EU Promovarea Conectivității la Internet în Comunitățile Locale” Tip anunt: Achizitie Directa Tip contract: Prestari servicii Cod CPV : 32412110-8 : „ Retea internet” Descrierea contractului: Servicii de instalare a retelelor WiFi de interes public pentru acțiunea „WiFi4EU Promovarea Conectivității la Internet în Comunitățile Locale” in 3 puncte de interes public din Municipiul Fetesti( Parcul Central – 4 puncte de acces WiFi, Parcul Stadion - 3 puncte de acces WiFi si zona Haltei Borcea - 3 puncte de acces WiFi) conform caiet de sarcini atasat. Durata contractului: 3 luni de la data semnarii contractului de ambele parti Sursa de finantare: Cupon valoric WiFi4EU Comisia Europeana Valoarea estimata a achizitiei: 59.600 lei fara TVA Conditii de participare: Operatorul economic, persoana juridica va depune urmatoarele documente : - certificat constatator emis de ONRC, sau in cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise in tara de rezidenta. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data prezentarii acestuia - declaratie privind conflictul de interese (neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 59 si art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice) - propunere tehnica elaborata conform cerintelor din caietul de sarcini - propunerea financiara Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat pe Portalul WIFI4EU disponibil la adresa https://www.wifi4eu.eu. Ofertele se vor transmite in plic inchis la sediul autoritatii contractante din Mun.Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl.CF3, sc.A, et.2 Jud. Ialomita, birou Registratura. Criterii adjudecare : Pretul cel mai scazut. Termen limita primire oferte : 27.09.2019, ora 11.00 Informatii suplimentare Informatii se pot obtine la nr.de telefon 0243 364410, int.131, persoana de contact Calotescu Alina. Dupa alegerea ofertei castigatoare autoritatea contractanta va informa operatorul economic astfel incat acesta sa isi incarce oferta in catalogul electronic, achizitia finalizandu-se in SEAP.
Primar, Sorin GAFITOI
Directia Tehnica Mugurel Gabriel GABOR
Intocmit, Cons. Calotescu Alina Caiet sarcini (.pdf) Declaratie privind conflictul de interese (.doc)
|