Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 12.05.2015 – 15.05.2015, la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea funcţiei vacante de administrator public. I.CONDIŢII DE DESFĂŞURARE A CONCURSULUI • depunerea dosarelor se va face in perioada 20.04.2015 – 04.05.2015 la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane; • proba scrisă se va desfăşura în data de 12.05.2015, ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3, et.II-IV; • interviul se va desfăşura în data de 15.05.2015, ora 14,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3, et.II-IV si consta in sustinerea proiectului de de management.
II.CONDIŢII DE PARTICIPARE I .Generale a) are cetăţenia română, cetatenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European şi domiciliul în România; b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit; c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi; d) are capacitate deplină de exerciţiu; e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate; f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică; g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice; h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea; i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani; j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.
2.Conditii specifice:
- are studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. - are vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza: minim 3ani(experienta in administratia publica); - are finalizate cursuri postuniversitare in domeniul administratiei publice sau cursuri de perfectionare”Administrator Public”; - are certificat ECDL complet (Permis European de Conducere a Computerului Complet); - are aptitudini legate de procesul decizional, de organizare si coordonare de analiza si sinteza, , planificare si actiune strategica, control si depistare a deficientelor capacitate rationala cu superiorii, colegii, subordonatii si publicul, spirit de initiativa. - disponibilitate pentru deplasari, delegatii; - disponibilitate pentru program de lucru prelungit;
III.ACTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE:
• formular de înscriere; • copia actului de identitate; • copie certificat de casatorie • copie certificat de nastere • copia diplomei de studii; • copie carnet de munca/adeverinta care sa ateste vechimea in munca sau in specialitatea studiilor; • cazier judiciar; • adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate; • declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste ca nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică. • proiectul de management • scrisoare de intentie; • curriculum vitae.
PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI Catrinoiu Gheorghe
|