Home Achizitii
19 . 12 . 2018
Achizitii
Anunt Nr. 13.465/28.11.2018
Joi, 29 Noiembrie 2018 23:04
ANUNT
privind atribuirea contractului de servicii avand ca obiect
Servicii de organizare eveniment „Centenar-Ziua nationala a Romaniei, 1 decembrie 2018” in mun. Fetesti, jud. Ialomita, in anul 2018
                      
AUTORITATEA CONTRACTANTA :  U.A.T. Municipiul Fetesti, cu sediul in localitatea Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, Nr.595, Bl.CF3, Sc.A,  Et.2-4.

PROCEDURA DE ATRIBUIRE :   Procedura interna de atribuire pentru servicii ce fac parte din Anexa 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizitiille publice, cu modificarile si completarile ulterioare

CATEGORIA SI DESCRIEREA SERVICIILOR PRESTATE : Servicii de recreere, culturale si sportive - „Centenar-Ziua nationala a Romaniei, 1 decembrie 2018”, cod CPV : 92000000-1.

DATA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE SERVICII:  23.11.2018

CRITERIUL DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI : pretul cel mai scazut

NUMARUL DE OFERTE PRIMITE :  1

DENUMIREA SI ADRESA OFERTANTULUI CASTIGATOR : Fundatia pentru Dezvoltare Locala si Regionala, cu sediul in social in Bucuresti, str. Pinului, nr. 5, sector 1 si punct de lucru in Calea Plevnei, nr. 24, ap. 1, sector 1, Bucuresti, telefon 0728.317635.

PRETUL CONTRACTULUI DE SERVICII :  88.000  lei fara TVA

DATA PUBLICARII ANUNTULUI DE PARTICIPARE : 07.11.2018.   

Primar,
Sorin GAFITOI
 
Anunt Nr. 13.300 /26.11.2018
Luni, 26 Noiembrie 2018 21:05

ANUNT

PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII  INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI  AVAND CA OBIECT „Târgul de Craciun, 20-22 Decembrie 2018" IN MUN. FETESTI, JUD. IALOMITA, CONFORM ANEXEI NR. 2 LA  LEGEA NR.  98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE 

AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea
Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4.

OBIECTUL CONTRACTULUI: Târgul de Craciun, 20-22 Decembrie 2018"

COD CPV : 79952100-3 Servicii de organizare de evenimente culturale

SURSA DE FINANTARE: Bugetul local

DOCUMENT JUSTIFICATIV: - Contract de prestari servicii

VALOARE ESTIMATA :  47.000 lei fara TVA

DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro
MOD DE PREZENTARE OFERTA - Oferta va cuprinde:
- Scrisoarea de inaintare (formular nr. 1)
- Propunerea  financiara -se va completa formularul de oferta (formular nr.5)
- Propunerea tehnica – trebuie sa  respecte in totalitate cerintele din  Caietul de sarcini
- Copie certificat de inregistrare
- Imputernicirea  (formular nr.2)
- Declaratia de eligibilitate (formular nr.3)
- Declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si      specializarea acestora ( formular nr.4+ anexa)
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani( formular nr.6+anexa)   
- Declaratia privind indeplinirea obligatiilor referitoare la conditiile de mediu, sociale si de munca (formular nr.7)
- Modelul de  contract.

CRITERII DE ATRIBUIRE : pretul cel mai scazut .

CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 3.12.2018.

RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI :  pana la data de 6.12.2018.

TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 10.12.2018, ora 12:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura.

DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 10.12.2018, ora: 13:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.
                                                     
Primar,
Sorin GAFITOI

Formularul 1 (.doc)
Formularul 2 (.doc)
Formularul 3 (.doc)
Formularul 4 (.doc)
Formularul 5 (.doc)
Formularul 6 (.doc)
Formularul 7 (.doc)
Model contract (.doc)
Declaratie pe propria raspundere (.pdf)


Caiet de sarcini (.pdf)

 
Anunt Nr. 12.504/07.11.2018
Miercuri, 07 Noiembrie 2018 22:33
A N U N T
PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII  INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI  AVAND CA OBIECT „CENTENAR – ZIUA NATIONALA A ROMANIEI, 1 DECEMBRIE 2018” IN MUN. FETESTI, JUD. IALOMITA, CONFORM ANEXEI NR. 2 LA  LEGEA NR.  98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE  


AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea
Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4.

OBIECTUL CONTRACTULUI: „Servicii de recreere, culturale si sportive” – „CENTENAR – ZIUA NATIONALA A ROMANIEI, 1 DECEMBRIE 2018”

COD CPV: 92000000-1 – „Servicii de recreere, culturale si sportive

SURSA DE FINANTARE: Bugetul local + bugetul de stat

VALOARE ESTIMATA :  88.000 lei fara TVA

DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro

CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 12.11.2018.

RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI :  pana la data de 15.11.2018.

TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 19.11.2018, ora 12:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura.

DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 19.11.2018, ora: 13:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.

Primar,
Sorin GAFITOI

Caiet de sarcini (.pdf)
Decl. conform art. 63 alin. 1 (.pdf)
Formularul 1 (.doc)
Formularul 2 (.doc)
Formularul 3 (.doc)
Formularul 4 (.doc)
Formularul 5 (.doc)
Formularul 6 (.doc)
Formularul 7 (.doc)
Model contract (.doc)

 
Anunt Nr. 11.458/16.10.2018
Marţi, 16 Octombrie 2018 20:47
TESTARE SI CONSEMNARE DE PRETURI

   Subsemnata Calotescu Alina, consilier – Compartiment Achizitii Publice din cadrul U.A.T. MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 11.059/05.10.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, , în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si si art. 43 din HG 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, in vederea achizitionarii de produse administrative, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul U.A.T. Municipiul Fetesti.

COD CPV :

-44411000-4- Articole sanitare
- 31224810-3- Cabluri prelungitoare
- 31224100-3 Fise si prize
- 31532920-9- Becuri si lampi fluorescente
- 44316510-6  Feronerie

   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei Municipiului Fetesti anuntul nr. 11.187/09.10.2018 privind achizitionarea produselor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 15.10.2018, orele 16.00.  Valoare estimata : 4.090,00 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.

   S-au primit  in termen doua oferte, după cum urmează:

Nr.

crt.

Denumire servicii

Cantitate

ROROM TOTAL MARKET S.R.L.

Mun. Constanta, Str. Baba Novac, nr. 26B, parter, cam.2, , Jud. Constanta

S.C. CONTE IMPEX SRL

Loc. Slobozia, Str. Matei Basarab, Nr. 87, Bl. MB13, Sc.D, Parter, Jud. Ialomita


1.

Achizitionarea de produse administrative

1.

3.532,03 lei

3.918,58lei

h2 { margin-top: 0cm; margin-bottom: 0cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center; }h2.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 11pt; }h2.cjk { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 11pt; }h2.ctl { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); }p.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p.cjk { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p.ctl { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }     Preturile de mai sus nu includ TVA.

   Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de produse administrative pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul U.A.T. Municipiul Fetesti se va realiza de la  ROROM TOTAL MARKET S.R.L..

Data: 16.10.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,                                                                                                         Cons. CALOTESCU ALINA

 
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 1 din 11
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers