Home Achizitii
20 . 04 . 2019
Achizitii
Anunt Nr. 13.300 /26.11.2018
Luni, 26 Noiembrie 2018 21:05

ANUNT

PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII  INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI  AVAND CA OBIECT „Târgul de Craciun, 20-22 Decembrie 2018" IN MUN. FETESTI, JUD. IALOMITA, CONFORM ANEXEI NR. 2 LA  LEGEA NR.  98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE 

AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea
Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4.

OBIECTUL CONTRACTULUI: Târgul de Craciun, 20-22 Decembrie 2018"

COD CPV : 79952100-3 Servicii de organizare de evenimente culturale

SURSA DE FINANTARE: Bugetul local

DOCUMENT JUSTIFICATIV: - Contract de prestari servicii

VALOARE ESTIMATA :  47.000 lei fara TVA

DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro
MOD DE PREZENTARE OFERTA - Oferta va cuprinde:
- Scrisoarea de inaintare (formular nr. 1)
- Propunerea  financiara -se va completa formularul de oferta (formular nr.5)
- Propunerea tehnica – trebuie sa  respecte in totalitate cerintele din  Caietul de sarcini
- Copie certificat de inregistrare
- Imputernicirea  (formular nr.2)
- Declaratia de eligibilitate (formular nr.3)
- Declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si      specializarea acestora ( formular nr.4+ anexa)
- Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani( formular nr.6+anexa)   
- Declaratia privind indeplinirea obligatiilor referitoare la conditiile de mediu, sociale si de munca (formular nr.7)
- Modelul de  contract.

CRITERII DE ATRIBUIRE : pretul cel mai scazut .

CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 3.12.2018.

RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI :  pana la data de 6.12.2018.

TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 10.12.2018, ora 12:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura.

DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 10.12.2018, ora: 13:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.
                                                     
Primar,
Sorin GAFITOI

Formularul 1 (.doc)
Formularul 2 (.doc)
Formularul 3 (.doc)
Formularul 4 (.doc)
Formularul 5 (.doc)
Formularul 6 (.doc)
Formularul 7 (.doc)
Model contract (.doc)
Declaratie pe propria raspundere (.pdf)


Caiet de sarcini (.pdf)

 
Anunt Nr. 12.504/07.11.2018
Miercuri, 07 Noiembrie 2018 22:33
A N U N T
PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII  INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI  AVAND CA OBIECT „CENTENAR – ZIUA NATIONALA A ROMANIEI, 1 DECEMBRIE 2018” IN MUN. FETESTI, JUD. IALOMITA, CONFORM ANEXEI NR. 2 LA  LEGEA NR.  98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE  


AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea
Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4.

OBIECTUL CONTRACTULUI: „Servicii de recreere, culturale si sportive” – „CENTENAR – ZIUA NATIONALA A ROMANIEI, 1 DECEMBRIE 2018”

COD CPV: 92000000-1 – „Servicii de recreere, culturale si sportive

SURSA DE FINANTARE: Bugetul local + bugetul de stat

VALOARE ESTIMATA :  88.000 lei fara TVA

DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro

CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 12.11.2018.

RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI :  pana la data de 15.11.2018.

TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 19.11.2018, ora 12:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura.

DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 19.11.2018, ora: 13:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.

Primar,
Sorin GAFITOI

Caiet de sarcini (.pdf)
Decl. conform art. 63 alin. 1 (.pdf)
Formularul 1 (.doc)
Formularul 2 (.doc)
Formularul 3 (.doc)
Formularul 4 (.doc)
Formularul 5 (.doc)
Formularul 6 (.doc)
Formularul 7 (.doc)
Model contract (.doc)

 
Anunt Nr. 11.458/16.10.2018
Marţi, 16 Octombrie 2018 20:47
TESTARE SI CONSEMNARE DE PRETURI

   Subsemnata Calotescu Alina, consilier – Compartiment Achizitii Publice din cadrul U.A.T. MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 11.059/05.10.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, , în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si si art. 43 din HG 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, in vederea achizitionarii de produse administrative, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul U.A.T. Municipiul Fetesti.

COD CPV :

-44411000-4- Articole sanitare
- 31224810-3- Cabluri prelungitoare
- 31224100-3 Fise si prize
- 31532920-9- Becuri si lampi fluorescente
- 44316510-6  Feronerie

   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei Municipiului Fetesti anuntul nr. 11.187/09.10.2018 privind achizitionarea produselor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 15.10.2018, orele 16.00.  Valoare estimata : 4.090,00 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.

   S-au primit  in termen doua oferte, după cum urmează:

Nr.

crt.

Denumire servicii

Cantitate

ROROM TOTAL MARKET S.R.L.

Mun. Constanta, Str. Baba Novac, nr. 26B, parter, cam.2, , Jud. Constanta

S.C. CONTE IMPEX SRL

Loc. Slobozia, Str. Matei Basarab, Nr. 87, Bl. MB13, Sc.D, Parter, Jud. Ialomita


1.

Achizitionarea de produse administrative

1.

3.532,03 lei

3.918,58lei

h2 { margin-top: 0cm; margin-bottom: 0cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center; }h2.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 11pt; }h2.cjk { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 11pt; }h2.ctl { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); }p.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p.cjk { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p.ctl { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }     Preturile de mai sus nu includ TVA.

   Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de produse administrative pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul U.A.T. Municipiul Fetesti se va realiza de la  ROROM TOTAL MARKET S.R.L..

Data: 16.10.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,                                                                                                         Cons. CALOTESCU ALINA

 
Anunt Nr. 11.329/11.10.2018
Luni, 15 Octombrie 2018 21:08

   Subsemnata Stan Simona, inspector principal – Compartiment Achizitii Publice din cadrul UAT MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 10.516/24.09.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, in vederea achizitionarii de produse de papetarie , necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti.
COD CPV :
- 22800000-8 : „Registre, registre contabile, clasoare, formulare si alte articole imprimate de papetarie din hartie sau din carton”
   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei mun. Fetesti anuntul nr. 11.021/04.10.2018 privind achizitionarea produselor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 10.10.2018, orele 16.00.  Valoare estimata : 3.048,49 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.

   S-a primit  in termen o singura oferta, după cum urmează:

Nr.

crt.

Denumire servicii

Cantitate

SC CONTE IMPEX SRL

Str. Matei Basarab, nr. 87, bl. MB13, sc. D, parter, Slobozia, jud. Ialomita


1.

Achizitionarea de produse de papetarie

1.

1.634,34 lei

   Preturile de mai sus nu includ TVA.
   Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de produse de papetarie , necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti se va realiza de la SC CONTE IMPEX SRL.
Data: 11.10.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,
Insp. STAN SIMONA

 
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 4 din 13
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers

Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati navigatia si alte functii. Utilizand acest website, acceptati ca putem plasa aceste tipuri de informatii in dispozitivul dumneavoastra. Pentru a afla mai multe despre cookies si cum le puteti sterge, consultati politica de cookies.

Accept cookies.
EU Cookie Directive