Organizare si Functionare |
|
|  | | | | |
Achizitii
Anunt 3710/05.04.2019 - selectie parteneri |
Anunt Nr.3.061 /22.03.2019 |
Sâmbătă, 23 Martie 2019 09:00 |
Cod apel: POCA/125/2/2/Cresterea transparentei, eticii si integritatii în cadrul autoritatilor si institutiilor publice Titlul proiectului: Formare, Dezvoltare, Responsabilizare pentru prevenirea coruptiei si asigurarea eticii si integritatii in administratia publica a Municipiului Fetesti Cod proiect: 118782 Beneficiar: Municipiul FETESTI
Autoritatea contractantă: Municipiul FETESTI Departamentul/Compartimentul Achizitii Nr.3.061 /22.03.2019
A N U N T PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI AVAND CA OBIECT ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE ORGANIZARE ATELIERE DE LUCRU, CONFORM ANEXEI NR. 2 LA LEGEA NR. 98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea etesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4.
OBIECTUL CONTRACTULUI: Achizitionarea de servicii de organizare ateliere de lucru
SURSA DE FINANTARE: 98% Formare, Dezvoltare, Responsabilizare pentru prevenirea coruptiei si asigurarea eticii si integritatii in administratia publica a Municipiului Fetesti, Contract 118782. 2% contributie proprie
VALOARE ESTIMATA : 20.000 lei fara TVA
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro
CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti,
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 27.03.2019.
RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI : pana la data de 29.03.2019.
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 04.04.2019, ora 10:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura.
DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 04.04.2019, ora: 11:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.
Primar, Sorin GAFITOI
Caiet de sarcini organizare ateliere de lucru (.pdf) FORMULARUL 1 (2) (.doc) FORMULARUL 2 (2) (.doc) FORMULARUL 3 (2) (.doc) FORMULARUL 4 (.doc) FORMULARUL 5 (.doc) Model de contract (.doc) |
Miercuri, 20 Martie 2019 14:18 |
ANUNŢ SELECŢIE PARTENERI ÎN CADRUL PROGRAMULUI “DEZVOLTARE LOCALA, REDUCEREA SARACIEI SI CRESTEREA INCLUZIUNII ROMILOR” -APELUL NR.2 “EDUCATIE INCLUZIVA PENTRU COPII SI TINERI IN SITUATII DE RISC” UAT Municipiul Fetesti, dorește depunerea în calitate de solicitant a unui proiect în cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, APELUL NR. 2“EDUCAȚIE INCLUZIVĂ PENTRU COPII ȘI TINERI ÎN SITUAȚII DE RISC” În conformitate cu: Cerinta privind-Crearea și implementarea relației dintre PP și partenerii de proiect va respecta legislația naţională aplicabilă și a UE privind achizițiile publice, articolul 8.15 din Regulament, precum și prevederile cap. V, art. 14 din OUG nr. 34/2017.Articolul 14 din OUG nr. 34/2017 prevede că entitățile publice din România care acționează ca PP să aplice o procedură transparentă și nediscriminatorie de selecţie a partenerului atunci când selectează o organizație neguvernamentală din România în calitate de partener de proiect Ordonanța de urgență nr. 34/2017 privind gestionarea financiară a fondurilor externe nerambursabile aferente Mecanismului financiar Spațiul Economic European 2014-2021 și Mecanismului financiar norvegian 2014-2021 prevederile OUG nr. 40/2015, cu modificările și completările ulterioare; Apelul deschis de proiecte "Educatie incluziva pentru copii si tineri in situatii de risc" – decembrie 2018 Ghidul aplicantului, Apelul nr. 2, „Educatie Incluziva pentru copii si tineri in situatii de risc” Metodologia privind selecția partenerilor privați pentru proiecte finanțate prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, elaborata de Primaria Mun. Fetesti
UAT Muncipiul Fetesti, organizează selecția unui Partener pentru un proiect în cadrul Programului “Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” finanțat prin Granturile SEE și Norvegiene 2014-2021, APELUL NR. 2“EDUCAȚIE INCLUZIVĂPENTRU COPII ȘI TINERI ÎN SITUAȚII DE RISC” Apelul de propuneri de proiecte se incadreaza in aria de program nr.8 ”Copii si tineri in situatii de risc” si contribuie la realizarea obiectivului specific al programului, care vizeaza cresterea gradului de incluziune sociala a copiilor si tinerilor din Romania. Partenerii potentiali vor atașa la dosar o serie de documente privind statutul și experiența anterioară relevantă, în scopul evaluării capacității de implementare la nivelul întregului proiect. Partenerul se va implica activ si va contribui efectiv la implementarea proiectului, impartasind acelasi obiectiv cu Promotorul de proiect. In acest sens este necesar ca partenerul sa aiba capacitate de a actiona in domeniul proiectului, potrivit rolului asumat si in conformitate cu responsabilitatile legale sau statutul lui.
Valoarea minima a grantului care poate fi solicitat pentru implementarea unui proiect este de 500.000euro, iar cea maxima este de 1.500.000euro. Rata grantului va fi in mod normal 100% din cheltuielile eligibile ale proiectului, cu exceptia cazului in care PP este o organizatie neguvernamentala (ONG), cand rata va fi de maximum 90% din cheltuielile eligibile ale proiectului (minim 10% fiind asigurat de PP si/sau de parteneri, in conformitate ce Acordul de parteneriat incheiat). Data de finalizare a implementarii proiectelor finantate prin program este 31 august 2022, iar durata unui proiect este intre 18 si 36luni. Inscrierea candidatilor se face prin inregistrarea si depunerea personala a dosarului individual de participare la Serviciul Relatii cu Publicul, de unde va fi preluat de catre secretarul Comisiei de evaluare. Persoana de contact Ene Florin, E-mail:
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
, Telefon: 0243-364410. Documentele necesare depunerii dosarelor de candidatura sunt anexate acestui anunt. Anexa 1-cerere de participare (.doc) Anexa 2-fisa partenerului (.doc) Anexa 3-Declaratie pe proprie raspundere privind situațiile de excludere (.doc) Anexa 4-Declaratie de angajament privind capacitatea financiara si operationala (.doc) Anexa 5-Grila de evaluare (.doc) Metodologie de selectie parteneri (.doc) |
Anunt Nr. 2721/13.03.2019 |
A N U N T PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTELOR AVAND CA OBIECT „Servicii de medicina muncii” RESPECTIV „Servicii de evaluare psihologica” PENTRU PERSONALUL DIN CADRUL U.A.T. FETESTI, CONFORM ANEXEI NR. 2 LA LEGEA NR. 98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4.
OBIECTUL CONTRACTELOR - „Servicii de medicina a muncii” - „Servicii de evaluare psihologica”
COD CPV: 85147000-1 „Servicii de medicina a muncii” 85121270-6 „ Servicii de psihiatrie sau psihologie”
SURSA DE FINANTARE: Bugetul local
DOCUMENT JUSTIFICATIV: - Contract de prestari servicii
VALOARE ESTIMATA : 13.000 lei fara TVA, defalcata dupa cum urmeaza: Lot 1: Servicii de medicina a muncii,valoare estimata 7.500 lei Lot 2:Servicii de evaluare psihologica, valoare estimata 5.500lei
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro CRITERII DE ATRIBUIRE: pretul cel mai scazut
CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti,
Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 19.03.2019.
RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI : pana la data de 21.03.2019.
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 27.03.2019, ora 10:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura. Ofertele pot fi depuse pentru unul sau ambele loturi.
DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 27.03.2019, ora: 11:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.
Primar, Sorin GAFITOI Caiet de sarcini (.pdf) Declaratie cf.art.63 alin.1 (.pdf) FORMULARUL 1 (.doc) FORMULARUL 2 (.doc) FORMULARUL 3 (.doc) FORMULARUL 4 (.doc) FORMULARUL 5 (.doc) Model contract prestari servicii de evaluare psihologica (.doc) Model contract prestari servicii de medicina a muncii (.doc) |
Ultima actualizare ( Vineri, 15 Martie 2019 22:50 )
|
|
|
|
|
Pagina 7 din 19 |
| | |  |
Directii, Servicii si Compartimente |
|
|