Home Achizitii
16 . 11 . 2018
Achizitii
TESTARE SI CONSEMNARE DE PRETURI Nr.10.562/25.09.2018
Marţi, 25 Septembrie 2018 16:51
   Subsemnata Stan Simona, inspector principal  – Compartiment Achizitii Publice din cadrul UAT MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 9.498/29.08.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, in vederea achizitionarii de servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti.
COD CPV : 50323000-5 – „Servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice”
   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei mun. Fetesti anuntul nr. 10.322/19.09.2018 privind achizitionarea serviciilor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 24.09.2018, orele 16.00.  Valoare estimata : 62.160 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.
   S-a primit  in termen o singura oferta, după cum urmează:

 

 

Nr.

crt.

 

 

Denumire servicii

 

 

Cantitate

SC JMC PRODUCTION SRL

Fetesti, str. Grivitei, nr. 42, jud. Ialomita

e-mail : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

 

1.

    Servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice

1.

60.000 lei


1.Servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice    1.    60.000 lei
                    
Preturile de mai sus nu includ TVA.
Oferte depuse dupa termenul de depunere a ofertelor : SC KROMIL SE  SRL, e-mail : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza            
Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice , necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti se va realiza de la SC JMC PRODUCTION SRL.
 Data: 25.09.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,
  Insp. STAN SIMONA
 
Anunt Nr. 10.322/19.09.2018
Joi, 20 Septembrie 2018 08:42

ANUNT PRIVIND ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE INTRETINERE SI REPARARE A PERIFERICELOR  INFORMATICE

   In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5)  din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice,  Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza   „Servicii de intretinere si reparare a perifericelor informatice”, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexei la acesta .

1.    Valoarea estimata a achizitiei: 62.160 lei fara TVA
2.    COD  CPV : - 50323000-5 – „Servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice”
3.    Sursa de finantare: bugetul local
4.    Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
5.    Durata contractului: 12 luni.
6.    Mod prezentare oferta.
   Oferta va cuprinde:
- Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat  de Inregistrare
- propunerea  financiara care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexa  la formularul de oferta
7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
8. Termenul limita de  transmitere  a ofertelor :  24.09.2018, ora 16.00 pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
   Operatorii economici au obligatia de a oferta serviciile conform cerintelor din caietul de sarcini   si anexei la acesta .
   Formularele, caietul de sarcini si modelul de contract sunt atasate prezentului anunt .
   Ofertele  se vor transmite  pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
   Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.

Primar,
Sorin GAFITOI

Directia Tehnica
Mugurel Gabriel GABOR

Sef Serviciu Tehnic Organizare
Lenuta BADEA

Anexa caiet de sarcini (.pdf)
Caiet de sarcini (.pdf)
Formulare (.doc)
Model contract (.doc)

 
Anunt Nr. 9.973/11.09.2018
Marţi, 11 Septembrie 2018 19:59
Aprob,
Sorin GAFITOI

TESTARE SI CONSEMNARE DE PRETURI

   Subsemnata Calotescu Alina, consilier – Compartiment Achizitii Publice din cadrul U.A.T. MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 9.561/31.08.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, , în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si si art. 43 din HG 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, in vederea achizitionarii de produse de papetarie, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul U.A.T. Municipiul Fetesti.

COD CPV : 30192700-8  - „Papetarie”

   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei Municipiului Fetesti anuntul nr. 9.667/04.09.2018 privind achizitionarea produselor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 10.09.2018, orele 16.00.  Valoare estimata : 30.268,84 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.

   S-a primit  in termen o singura oferta, după cum urmează:
 

Nr.

crt.

Denumire servicii

Cantitate

S.C. CONTE IMPEX S.R.L.

Str. Matei Basarab, nr. 87, bl. MB13, sc. D, parter, Slobozia, jud. Ialomita

1.

Achizitionarea de produse de papetarie

1.

24.853,96 lei

h2 { margin-top: 0cm; margin-bottom: 0cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center; }h2.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 11pt; }h2.cjk { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 11pt; }h2.ctl { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); }p.western { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p.cjk { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }p.ctl { font-family: "Times New Roman", serif; font-size: 12pt; }                 
   Preturile de mai sus nu includ TVA.

   Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de produse de curatenie pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul U.A.T. Municipiul Fetesti se va realiza de la S.C. CONTE IMPEX S.R.L..

Data: 11.09.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,
Cons. CALOTESCU ALINA
 
Anunt 9.667/04.09.2018
Marţi, 04 Septembrie 2018 21:15
ANUNT PRIVIND ACHIZITIONAREA DE PRODUSE DE PAPETARIE


   In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5)  din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice,  Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza   PRODUSE DE PAPETARIE, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexa la acesta .

1. Valoarea estimata a achizitiei: 30.268,84 lei fara TVA
2. CODURI CPV : - 30192700-8 : „Papetarie”
3. Sursa de finantare: bugetul local
4. Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
5. Durata contractului: de la data semnarii pana la 30.04.2019.
6. Mod prezentare oferta.
    Oferta va cuprinde:
 - Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat  de Inregistrare
- propunerea  financiara care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexa  la formularul de oferta – Centralizator de preturi
7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
8. Termenul limita de  transmitere  a ofertelor :  10.09.2018, ora 16.00 pe e-mail, la adresa: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
   Operatorii economici au obligatia de a oferta produsele conform cerintelor din caietul de sarcini nr. 9562/31.08.2018  si anexa la acesta .
   Formularele, caietul de sarcini si modelul de contract sunt atasate prezentului anunt .
   Ofertele  se vor transmite  pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
   Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.

Primar,
Sorin GAFITOI

Directia Tehnica
Mugurel Gabriel GABOR

Sef Serviciu Tehnic Organizare
Lenuta BADEA

Caiet de sarcini (.pdf)
Formulare (.doc)
Model - Contract de Furnizare (.doc)

 
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 3 din 10
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers