Home
19 . 09 . 2019
Achizitii


Anunt Nr. 2.661/12.03.2019
Marţi, 12 Martie 2019 23:08
 A N U N T
 PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII  INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI  AVAND CA OBIECT „Servicii de paza”  SI  „Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma” IN MUN. FETESTI, JUD. IALOMITA, IN ANUL 2019, CONFORM ANEXEI NR. 2 LA  LEGEA NR.  98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE  
  

AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4.

OBIECTUL CONTRACTULUI: „Servicii de paza”; „Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma” in mun. Fetesti, jud. Ialomita, in anul 2019

SURSA DE FINANTARE: Bugetul local 

VALOARE ESTIMATA :  347.000 lei fara TVA

DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro

CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 18.03.2019.

RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI :  pana la data de 20.03.2019.

TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 26.03.2019, ora 10:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura.

DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 26.03.2019, ora: 11:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.

Primar, 
Sorin GAFITOI
 
 
Anunt licitatie publica Nr.2617/11.03.2019
Marţi, 12 Martie 2019 11:21
   U.A.T.Municipiul Fetești cu sediul în Municipiul Fetești, Str.Călărași, Nr. 595, Bl.CF3, Sc. A, Et. II-IV, Județul Ialomița, cod poștal 925150, în temeiul Hotarâri Consiliului Local nr. 185/28.11.2018, organizează în data de 03.04.2019 ora 11:00 licitație publică în vederea închirierii a 9 ( nouă) spații comerciale, din Hala Piața Agroalimentară Fetești –Gară, Parter, Str. Ardealului din Municipiul Fetești.
 
   Durata închirierii
   Închirierea se face pe perioadă de maxim 10 (zece) ani, prețul minim de pornire a licitației este de 19,16 lei/mp/lună pentru comerț, conform H.C.L.nr. 17 din 27.02.2019 (H.C.L. nr.18 privind taxele locale și a chiriilor, se revocă).
   Calendarul licitației
-până la data de 02.04.2019 orele 12:00 se vor depune documentele de capabilitate de către ofertanți;
   Documentele de capabilitate necesare pentru participarea la licitație sunt:
   Pentru societăți comerciale și persoane fizice autorizate:
a)copie lizibilă cu mențiunea ''conform cu originalul'' a certificatului unic de înregistrare la Registrul Comerțului;
b)copie lizibilă cu mențiunea ''conform cu originalul'' a Actului constitutiv;
c)copie BI/CI ale reprezentanților legali ai ofertantului;
d)copie lizibilă cu mențiunea ''conform cu originalul'' a ultimului bilanț contabil;
e)Certificat fiscal eliberat de Direcția Finanțelor Publice și Certificat fiscal eliberat de Primărie-Serviciul Impozite și Taxe, originale sau copii legalizate;
f)Certificat constatator pentru licitație, emis cu 30 de zile înainte de data licitației de către Oficiul Registrului Comerțului, original sau copie legalizată;
g)declarația pe proprie răspundere că în ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotărârea definitivă a unei instanțe judecătorești, pentru participare la activități ale unei organizații criminale, pentru corupție, pentru fraudă și/sau pentru spălare de bani;
h)declarația pe proprie răspundere că nu este în stare de lichidare voluntară, reorganizare judiciară sau faliment;
i)împuternicire pentru persoana participantă din partea ofertantului;
   Pentru persoane fizice:
a)copie de pe actul de identitate, număr de telefon;
b)Certificat fiscal eliberat de Direcția Finanțelor Publice și Certificat fiscal eliberat de Primărie-Serviciul Impozite și Taxe;
c) cazier judiciar.
   Documentele de capabilitate vor fi obligatoriu însoțite de:
1)declarație de participare la licitație;
2)taxa de participare participare 100 lei;
3)caiet de sarcini      100 lei;
4)garanția de participare la licitație de 100lei ;

   Ofertele se vor depune la registratura Primăriei Municipiului Fetești în plic închis și sigilat, netransparent, pe care se va specifica: Oferta ''Licitație spatiu comercial pentru comerț’’ și va conține toate documentele prevăzute și se vor înregistra în ordinea primirii lor în registrul de intrări-ieșiri al Primăriei, precizându-se data, ora și minutul depunerii.
   Criteriul de selecție al ofertelor este ''prețul cel mai mare oferit''.
 
 PRIMAR,
 Sorin GAFIȚOI                                                                                                                  
 
Anunt de licitatie Nr.2616/11.03.2019
Marţi, 12 Martie 2019 11:17
1. Informatii generale privind proprietarul:
   Primaria Municipiului Fetesti cu sediul in Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc.A, et.II-IV, jud.Ialomita, cod fiscal 436577, cont nr. RO64TREZ24A510103203001X,  deschis la Trezoreria Fetesti, telefon 0243364410.    
            
2. Informatii generale privind obiectul superficiei:
   a. Procedura aplicata pentru concesionarea prin licitație publică asupra imobilului teren în suprafață totala de 3919,00 mp, Str. Depoului, aprobată prin H.C.L. nr.184 din 28.11.2018.  
   b.Tipul contractului pentru care se solicita oferte: contract de concesiune pentru terenul situat în Str. Depoului, din Municipiul Fetesti în suprafață totala de 3919,00 mp, compus din 9 loturi de teren, după cum urmează :
(1). Lotul nr.1 în suprafata de 450 mp, transcris în cartea funciară  nr. 27014; 
(2). Lotul nr.2 în suprafata de 450 mp, transcris în cartea funciară  nr. 27015;
(3). Lotul nr.3 în suprafata de 450 mp, transcris în cartea funciară  nr. 27016;
(4). Lotul nr.4 în suprafata de 450 mp, transcris în cartea funciară  nr. 27017;
(5). Lotul nr.5 în suprafata de 450 mp, transcris în cartea funciară  nr. 27018;
(6). Lotul nr.6 în suprafata de 450 mp, transcris în cartea funciară  nr. 27019;
(7). Lotul nr.7 în suprafata de  450 mp,transcris în cartea funciară  nr. 27020;
(8). Lotul nr.8 în suprafata de 450 mp, transcris în cartea funciară  nr. 27021; 
9). Lotul nr.9 în suprafata de 319 mp, transcris în cartea funciară  nr. 27022;
   c. Suprafata teren: conform extrasului de carte funciara.
   d. Durata concesionării este de 25 ani, cu posibilitatea prelungirii prin voia partilor cu o perioada egala cu cel mult jumatate din durata initiala.
             
   3. Informatii privind documentatia de atribuire:
   a. Relatii privind licitatia, documentatia de atribuire, certificatul de urbanism, se pot obtine de la Primaria Municipiului Fetesti, Direcția Tehnică – Compartiment Patrimoiu, Superficii începind cu data de 18.03.2019.
   b. Cheltuieli de instituire a superficiei:                   
- caiet de sarcini                      200,00 lei
- taxa de participare                 100,00 lei
- garantia de participare           500,00 lei
   c. pretul minim de pornire a licitatiei: 1,88 lei/mp/an, conform H.C.L. nr. 17 din 27.02.2019 ( H.C.L. nr.18 privind taxele locale și a chiriilor, se revocă);
    d. data limita pentru obtinerea documentatiei : 01.04.2019, ora 12:00.  
            
   4. Informatii privind ofertele:
   4.1.Data limita pentru depunerea ofertelor: 03.04.2019, ora 12:00.
   4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele: Primaria Municipiului Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, jud. Ialomita, camera 1 – Registratura.
   4.3.Numarul de exemplare în care trebuie depusa documentatia: 2 exemplare.
            
   5. Data si locul la care se desfasoara sedinta publica de deschidere a ofertelor:
04.04.2019, ora 11:00,  Primaria Municipiului Fetesti, sala de sedinte.
    
   6. Data transmiterii anuntului de licitatie catre institutiile abilitate: 11.03.2019.        
                                                               
PRIMAR,
Sorin GAFIȚOI                       
 
Anunt Nr. 2.052/25.02.2019
Marţi, 26 Februarie 2019 22:33
A N U N T
privind atribuirea contractului de servicii avand ca obiect Servicii de formare profesionala in cadrul proiectului “Formare, Dezvoltare, Responsabilizare pentru prevenirea coruptiei si asigurarea eticii si integritatii in administratia publica a Municipiului Fetesti”, cod apel POCA/125/2/2/Cresterea transparentei, eticii si integritatii în cadrul autoritatilor si institutiilor publice, cod SIPOCA :444, cod proiect : 118782
                     
AUTORITATEA CONTRACTANTA :  U.A.T. Municipiul Fetesti, cu sediul in localitatea Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, Nr.595, Bl.CF3, Sc.A,  Et.2-4.

PROCEDURA DE ATRIBUIRE :   Procedura interna de atribuire pentru servicii ce fac parte din Anexa 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizitiille publice, cu modificarile si completarile ulterioare

CATEGORIA SI DESCRIEREA SERVICIILOR PRESTATE : Servicii de formare profesionala, cod CPV : 80530000-8 –  « Servicii de formare profesionala » ; 55520000-1 –  « Servicii de catering » .

DATA ATRIBUIRII CONTRACTULUI DE SERVICII:  22.02.2019

CRITERIUL DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI : pretul cel mai scazut

NUMARUL DE OFERTE PRIMITE :  3

DENUMIREA SI ADRESA OFERTANTULUI CASTIGATOR : SC Faxmedia Consulting SRL,  cu sediul in Ploiesti, str. Gh.Gr. Cantacuzino, nr. 25C, jud. Prahova, telefon 0372.032313

PRETUL CONTRACTULUI DE SERVICII :  63.000 lei fara TVA

DATA PUBLICARII ANUNTULUI DE PARTICIPARE : 20.01.2019   

Primar,
Sorin GAFITOI
 
Anunt nr.621/18.01.2019
Duminică, 20 Ianuarie 2019 21:49

Cod apel: POCA/125/2/2/Cresterea transparentei, eticii si integritatii în cadrul autoritatilor si institutiilor publice
Titlul proiectului: Formare, Dezvoltare, Responsabilizare pentru prevenirea coruptiei si asigurarea eticii si integritatii in administratia publica a Municipiului Fetesti
Cod proiect: 118782
Beneficiar: Municipiul FETESTI

Autoritatea contractantă: Municipiul FETESTI
Departamentul/Compartimentul Achizitii
Nr. 621/18.01.2019
A N U N T

PRIVIND ORGANIZAREA PROCEDURII  INTERNE DE ATRIBUIRE A CONTRACTULUI  AVAND CA OBIECT ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE FORMARE PROFESIONALA CONFORM ANEXEI NR. 2 LA  LEGEA NR.  98/2016 PRIVIND ACHIZITIILE PUBLICE, CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE  

 
AUTORITATE CONTRACTANTA: U.A.T. Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea
Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. 2-4.

OBIECTUL CONTRACTULUI: Achizitionarea de servicii de formare profesionala

SURSA DE FINANTARE: 98% Formare, Dezvoltare, Responsabilizare pentru prevenirea coruptiei si asigurarea eticii si integritatii in administratia publica a Municipiului Fetesti, Contract 118782.
2% contributie proprie

VALOARE ESTIMATA :  70.000 lei fara TVA

DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE: Se pune la dispozitie pe site-ul UAT Municipiul Fetesti, respectiv www.primariafetesti.ro

CLARIFICARI : Se pot depune pe adresa de e-mail a UAT Municipiul Fetesti, Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la nr. de fax 0243.361206, pana la data de 23.01.2019.

RASPUNS LA SOLICITARILE DE CLARIFICARI :  pana la data de 29.01.2019.

TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 04.02.2019, ora 10:00 , la sediul Primariei Fetesti, birou Registratura.

DATA DESCHIDERII OFERTELOR: 04.02.2019, ora: 11:00, la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, Str. Calarasi, nr.595, sc. A, et.4.

Primar,
Sorin GAFITOI

Caiet de sarcini (.pdf)
Formularul 1 (.doc)
Formularul 2 (.doc)
Formularul 3 (.doc)
Formularul 4 (.doc)
Formularul 5 (.doc)
Model de contract (.doc)

 
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 4 din 13
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers

Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati navigatia si alte functii. Utilizand acest website, acceptati ca putem plasa aceste tipuri de informatii in dispozitivul dumneavoastra. Pentru a afla mai multe despre cookies si cum le puteti sterge, consultati politica de cookies.

Accept cookies.
EU Cookie Directive