Home
19 . 09 . 2019
Achizitii


Testare si consemnare preturi 9.395/27.08.2018
Marţi, 28 August 2018 20:54
   Subsemnata Stan Simona, inspector principal – Compartiment Achizitii Publice din cadrul UAT MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 9.187/21.08.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, , în conformitate cu prevederile art. 7 alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si si art. 43 din HG 395/2016 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, in vederea achizitionarii de produse de curatenie, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti.
CODURI CPV :
-39831240-0 : „Diverse produse de curatenie”
- 19640000-4 : „Saci si pungi din polietilena pentru deseuri”
- 39224300-1 : „Maturi, perii si alte articole de menaj”.

   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei mun. Fetesti anuntul nr. 9.212/22.08.2018 privind achizitionarea produselor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 27.08.2018, orele 15.00.  Valoare estimata : 4.950 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.

   S-a primit  in termen o singura oferta, după cum urmează:



Nr.

crt.



Denumire servicii



Cantitate

SC CONTE IMPEX SRL

Str. Matei Basarab, nr. 87, bl. MB13, sc. D, parter, Slobozia, jud. Ialomita


1.

Achizitionarea de produse de curatenie

1.

3.166,95 lei


   Preturile de mai sus nu includ TVA.

   Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de produse de curatenie pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul UAT Municipiul Fetesti se va realiza de la SC CONTE IMPEX SRL.
   Data: 27.08.2018                                                      

DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,
Insp. STAN SIMONA
 
Anunt Nr. 9212 /22.08.2018
Miercuri, 22 August 2018 21:13
ANUNT PRIVIND ACHIZITIONAREA DE PRODUSE DE CURATENIE


   In temeiul prevederilor art. 7, alin.(5)  din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice si art. 43 din HG nr. 395/2016 privind Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice,  Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4, e-mail:  Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , in calitate de autoritate contractanta, achizitioneaza  PRODUSE DE CURATENIE, conform cerintelor din caietul de sarcini si anexa la acesta .

1. Valoarea estimata a achizitiei: 4.950,00  lei fara TVA
2. CODURI CPV :
- 39831240 - 0 - „Diverse produse de curatenie”
- 19640000 - 4 - „Saci si pungi din polietilena pentru deseuri”
- 39224300 - 1 - „Maturi, perii si alte articole de menaj”
3. Sursa de finantare: bugetul local
4. Documentul justificativ: incheierea unui contract de achizitie publica
5. Durata contractului: de la data semnarii pana la 31.12.2018.
6. Mod prezentare oferta.
   Oferta va cuprinde:
- Scrisoare de inaintare (formular nr. 1)
- Declaratie privind conflictul de interese (formular nr 2)
- copie Certificat  de Inregistrare
- propunerea  financiara care va contine: formularul de oferta (formular nr 3) si Anexa  la formularul de oferta – Centralizator de preturi
7. Criteriul de atribuire : pretul cel mai scazut.
8. Termenul limita de  transmitere  a ofertelor :  27.08.2018, ora 15.00 pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza
Operatorii economici au obligatia de a oferta produsele conform cerintelor din caietul de sarcini nr.9188 /21.08.2018 si anexa la acesta .
Formularele, caietul de sarcini si model contract sunt atasate prezentului anunt .
Ofertele  se vor transmite  pe e-mail , la adresa : Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza pana la termenul limita de transmitere a ofertei .
Prezenta achizitie reprezinta o achizitie directa si nu se supune reglementarilor Legii 98/2016.

Primar,
Sorin GAFITOI

Sef Serviciu Tehnic Organizare
Lenuta BADEA

Caiet de sarcini (.pdf)
Model Contract Furnizare (.doc)
Formulare (.doc)

 
Adrese
Vineri, 20 Aprilie 2018 21:08

Adresa nr. 3800 (.pdf)

Adresa nr. 3801 (.pdf)

Adresa nr. 3802 (.pdf)

 
Testare si consemnare preturii nr. 2859/23.03.2018
Vineri, 23 Martie 2018 22:06
Tabel testare si consemnare preturi - Servicii de medicina muncii si psihologie (.pdf)
 
Anunt Nr. 2403/12.03.2018
Marţi, 13 Martie 2018 20:23
A N U N T
PRIVIND ACHIZITIONAREA DE SERVICII DE MEDICINA MUNCII SI SERVICII DE EVALUARE PSIHOLOGICA PENTRU PERSONALUL DIN CADRUL U.A.T. MUNICIPIUL FETESTI, JUDETUL IALOMITA


COD CPV : 85147000 – 1  "Servicii de medicina muncii", 85121270 – 6 "Servicii de psihiatrie sau psihologie"

AUTORITATE CONTRACTANTA: UAT Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti,  Judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et. II - IV.
OBIECTUL CONTRACTULUI: Achizitionare de servicii de medicina muncii si servicii de  evaluare  psihologica pentru personalul din cadrul U.A.T. Municipiul Fetesti, jud. Ialomita
Valoare estimata totala: 12.000 lei, defalcata dupa cum urmeaza :
Lot 1 : Servicii de medicina muncii, COD CPV : 85147000 – 1, valoare estimata : 7000 lei
Lot 2 : Servicii de psihiatrie sau psihologie, COD CPV : 85121270 – 6, valoare estimata : 5000 lei
CRITERIU DE ATRIBUIRE: pretul cel mai scazut.
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR: data 23.03.2018, ora 10.00 la sediul Primariei Fetesti, Compartiment Registratura.
   Operatorii economici au obligatia de a oferta produsele conform specificatiilor solicitate in caietul de sarcini nr. 2326/09.03.2018, anexa la prezentul anunt.
   Ofertele financiare se depun  la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, str. Calarasi, nr.595, sc. A , et. 2, Compartiment Registratura pana la data-limita de depunere, urmand ca operatorul economic declarat cu oferta acceptabila sa inscrie ulterior oferta in catalogul electronic SEAP.

Primar,
Sorin GAFITOI

DESCARCA: Caiet de sarcini (.pdf)

 
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 8 din 13
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Russian Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers

Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati navigatia si alte functii. Utilizand acest website, acceptati ca putem plasa aceste tipuri de informatii in dispozitivul dumneavoastra. Pentru a afla mai multe despre cookies si cum le puteti sterge, consultati politica de cookies.

Accept cookies.
EU Cookie Directive