Raspuns solicitare de clarificari |
![]() |
Scris de Administrator | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Miercuri, 16 Septembrie 2020 10:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nr. REEC/ 46 /CP13/15.09.2020 Raspuns solicitare de clarificari din partea unui operator economic Referitor la : anuntul publicitar nr. ADV1169669/15.09.2020, postat in SEAP – proiect „O administratie eficienta si servicii de calitate la nivelul Municipiului”, cod apel : POCA/662/2/1 (CP13/2019 pentru regiunile mai putin dezvoltate)”Fundamentarea deciziilor, planificarea strategica si masuri de simplificare pentru cetateni la nivelul administratiei publice locale din regiunile mai putin dezvoltate”, cod proiect : Cod – SIPOCA 796/MySMIS2014 135870, Axa Prioritara 2 : Administratie publica si sistem judiciar accesibile si transparente”, Obiectiv specific 2.1 : Introducerea de sisteme si standarde comune in administratia publica locala ce optimizeaza procesele orientate catre beneficiari in concordanta cu SCAP”, cos SMIS 135870, Contract de finanţare nr. 533/08.07.2020 Avand in vedere primirea de clarificari din partea operatorilor economici va comunicam urmatoarele : Intrebare : „ 1. As dori sa specificati echipamentul de la pozitia 3 din caietul de sarcini al anuntului ADV1169669 pentru care doriti cartusele”. Raspuns : „ In cadrul proiectului este initiata o procedura de achizitie care are ca obiect achizitionarea, alaturi de alte echipamente, a unei imprimante multifunctionale laser color, cu volum recomandat de printare ( pagini/luna ) : 1.500. Cartusele a caror achizitie se doreste sunt pentru acest echipament, incadrandu-se intr-o valoare estimata totala de 1.000 lei fara TVA. Va atasam caracteristicile imprimantei multifunctionale:
Primar, Sorin GAFITOI Manager Proiect, Cristian NECULAE Intocmit, Responsabil Achizitii Publice, BACIU Simona
Raspuns solicitare de clarificari (.pdf) |