Anunt Nr. 6018/14.06.2017
PRIVIND ACHIZITIONAREA SERVICIILOR DE REPARARE SI INTRETINERE A PERIFERICELOR INFORMATICE
COD CPV : 50323000-5 – „Servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice”
AUTORITATE CONTRACTANTA: UAT Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea Fetesti, judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4.
OBIECTUL CONTRACTULUI : Achizitionarea de servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice ( copiatoare, imprimante si multifunctionale )
Valoare estimata totala : 66.000 lei fara TVA
CRITERIU DE ATRIBUIRE : pretul cel mai scazut.
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 21.06.2017, ora 15.00 la sediul Primariei Fetesti, Compartiment Registratura.
Operatorii economici au obligatia de a oferta serviciile conform specificatiilor solicitate in caietul de sarcini nr. 5994/13.06.2017 si Anexa nr. 1 la Caietul de Sarcini nr. 5994/13.06.2017, atasate prezentului anunt.
Ofertele financiare se depun la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, str. Calarasi, nr.595, sc. A , et.2, Compartiment registratura pana la data-limita de depunere, urmand ca operatorul economic declarat cu oferta acceptabila sa inscrie ulterior oferta in catalogul electronic SEAP.
Primar,
Sorin GAFITOI
Anexa 1 (.pdf)
Caiet Sarcini Produse Informatice (.pdf)