Anunt nr. 9.224 /12.09.2019

   UAT Municipiul Fetesti, cu sediul în localitatea Fetesti, str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et.II-IV, județul Ialomita, telefon 0243.364410, fax 0243.361206, e-mail : contact@primariafetesti.ro, cod de înregistrare fiscala 4365077, reprezentată prin domnul Gafitoi Sorin – primar dorește să achiziționeze SISTEME DE SUPRAVEGHERE VIDEO.
   Tip anunt: Achizitie Directa
   Tip contract: Furnizare produse
   Denumirea achizitiei: Achizitie sisteme de supraveghere video
   CPV:     32323500-8 – „Sistem video de supraveghere”
   Descrierea contractului: Achizitionarea unui numar de 16 sisteme de supraveghere video, necesare pentru platformele de colectare deseuri de pe raza Municipiului Fetesti, conform caiet de sarcini atasat.
   Conditii contract: Durata contract : de la data semnarii si pana la data de 30.09.2019.
   Sursa de finantare: bugetul local
   Conditii participare: Operator economic: persoana juridica va depune urmatoarele documente:
– Certificat constatator emis de ONRC, sau în cazul ofertantilor straini, documente echivalente emise în tara de rezidenta. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data prezentarii acestuia.
   Ofertele vor fi elaborate in conformitate cu cerintele documentatiei de atribuire.
   Ofertele trebuie sa fie depuse folosind sistemul de plic, adica un pachet sau un plic exterior sigilat si netransparent care sa contina 3 plicuri in interior, marcate corespunzator: “Documente de calificare”, „Propunerea Tehnica” si „Propunerea Financiara”. Plicul va contine, separat pe langa aceste 3 plicuri si Imputernicirea pentru persoana autorizata care depune oferta, daca este cazul.
   Ofertele se vor transmite la adresa autoritatii din str. Calarasi, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II, birou Registratura.
   Valoare estimata : 70.000 lei fara TVA.
   Criterii adjudecare: Pretul cel mai scazut.
   Termen limita primire oferte: 19.09.2019, ora 12.
   Informatii suplimentare se pot obtine la nr. de  telefon : 0243.364410, int. 131, persoana de contact Baciu Simona . Dupa alegerea ofertei castigatoare, autoritatea contractanta va informa operatorul economic, astfel incat acesta sa isi incarce oferta in catalogul electronic , achizitia finalizandu-se in SEAP  .

Primar,
Sorin GAFITOI
 
Directia Tehnica,
Mugurel Gabriel GABOR

Intocmit,
Insp. Baciu Simona

Caiet de sarcini (.pdf)

Sari la conținut