- Gabor Mugurel – Gabriel – Director Executiv
- strada Călărași, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, Municipiul Fetești
- 0243 364 410 interior 112
- directiatehnica1@primariafetesti.ro
Direcţia Tehnica, este o structura funcţionala din cadrul aparatului de specialitate al primarului, condusa de către un director, aflat in relaţii de subordonare faţă de primarul U.A.T.Municipiul Feteşti.
Serviciul Tehnic – Organizare
- Filip Geta – Larisa – Șef Serviciu
- strada Călărași, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, Municipiul Fetești
- 0243 364 410 interior 131
- directiatehnica2@primariafetesti.ro
Serviciul Tehnic – Organizare este un compartiment de specialitate din cadrul structurii organizatorice a U.A.T. Municipiul Feteşti, condus de un şef de serviciu, aflat în relaţii de subordonare faţă de directorul executiv al directiei.
Compartiment Achiziții
- strada Călărași, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, Municipiul Fetești
- 0243 364 410 interior 131
- achizitii1@primariafetesti.ro
- achizitii2@primariafetesti.ro
- întocmeşte programul anual de achiziţii publice pe baza solicitărilor date de şefii de compartimente;
- întocmeşte raportul anual al achiziţiilor publice ;
- ţine evidenţa la zi a contractelor încheiate pe tipuri de proceduri;
- transmite anunţurile si desfasoara achizitiile directe în SICAP sau pe site-ul UAT Fetesti.
- face notificari de atribuire in SICAP pentru achizitiile directe;
- editează rapoartele trimestriale, lunare referitor la achiziţii conform Lg. 98/2016 şi a altor acte normative, adresele către instituţiile publice, societăţile şi persoanele fizice cu care se corespondează;
- întocmeşte Documentaţia pentru Elaborarea şi Prezentarea Ofertei;
- întocmeşte referatul, editează proiectul de dispoziţie privind constituirea comisiilor de evaluare/negociere, juriilor sau de înlocuire a unor membri;
- editează formularele necesare comisiilor de evaluare, procesele – verbale şi hotărârile acestora;
- anunţă din timp membrii comisiilor/juriilor privind achiziţiile organizate şi le pune la dispoziţie acestora documentaţia întocmitã pentru studiu ;
- întocmeşte contractul proiect al achiziţiei publice ;
- ţine evidenţa documentelor redactate şi le înregistrează la secretariat;
- întocmeşte Documentaţia pentru Elaborarea şi Prezentarea Ofertei, se ocupã de organizarea şi desfăşurarea procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie prin programele organismelor europene;
- face parte din comisia de evaluare a ofertelor depuse la procedurile de achiziţie conform legii;
- răspunde de întocmirea documentaţiilor pentru achiziţii directe, conform legii;
- păstrează şi arhivează documentele;
- îndeplineşte orice alte atribuţii şi sarcini trasate prin acte administrative, de către primar şi şefii ierarhic superiori.
Compartiment I.T.
- strada Călărași, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, Municipiul Fetești
- 0243 364 410 interior 122
- contact@primariafetesti.ro
- intretinere si reparatii ale retelei informatice din cadrul U.A.T. Fetesti;
- achizitie, intretinere si reparatii ale PC – urilor, imprimantelor si copiatoarelor;
- gestionare programe IT, achizitie si evidenta licente de operare.
- păstrează şi arhivează documentele;
- îndeplineşte orice alte atribuţii şi sarcini trasate prin acte administrative, de către primar şi şefii ierarhic superiori.
Compartiment Comercial, Închirieri, Transport Local
- strada Călărași, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, Municipiul Fetești
- 0243 364 410 interior 232
- comercial@primariafetesti.ro
- eliberează aurotizaţii de funcţionare pentru agenţii economici de pe raza municipiului Feteşti;
- aplică legislaţia în vigoare privind desfăşurarea activităţii comerciale în municipiul Feteşti;
- eliberează autorizaţii provizorii în vederea desfăşurării comerţului ambulant în locurile aprobate de către organele în drept, atât pentru societăţi comerciale cât şi pentru persoane fizice şi asociaţii familiale;
- asigură păstrarea confidenţialităţii lucrărilor efectuate şi a informaţiilor deţinute;
- vizează anual autorizatiile de funcţionare;
- păstrează şi arhivează documentele;
- îndeplineşte orice alte atribuţii repartizate de conducerea Primăriei municipiului Feteşti în legătură cu autorizaţiile;
- verificarea autorizaţiilor de funcţionare obligatorii pentru societăţi, persoane fizice autorizate şi întreprinderi individuale şi întreprinderi familiale;
- formularea răspunsului în scris la notele interne, la toate sesizările şi reclamaţiile primite;
- asigură colaborarea cu alte organe de control ale statului ;
- păstrează confidenţialitatea documentelor şi informaţiilor conţinute în acestea, pentru documentele care se supun regimului confidenţialităţii stabilit de instituţie ;
- aplică hotărârile Consiliului Local în domeniul comercial şi întocmeşte rapoarte sau note informative la solicitarea conducerii;
- rezolvă corespondenţa în domeniul comercial;
- asigură predarea la arhivă a documentelor gestionate în cadrul compartimentului;
- verificarea documentaţiei depuse în vederea eliberării autorizaţiilor taxi conform Legii 38/ 2003, cu modificările ulterioare ;
- eliberarea autorizaţiilor de transport şi autorizaţiilor taxi, precum şi vizarea anuala a acestora, conform Legii 38 / 2003, cu modificările ulterioare;
- întocmirea contractului de atribuire în gestiune delegată;
- întocmirea caietului de sarcini pentru serviciul public în regim de taxi;
- eliberarea autorizaţiilor de libera tracere pentru autovehicolele de mare tonaj, cele care aprovizioneaza agenţii economici de pe raza municpiului Feteşti;
- aplica Regulamentul de ocupare temporara a domeniului public/privat;
- păstrează şi arhivează documentele;
- îndeplineşte orice alte atribuţii şi sarcini trasate prin acte administrative, de către primar şi şefii ierarhic superiori.
Compartiment Patrimoniu – Superficii
- strada Călărași, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, Municipiul Fetești
- 0243 364 410 interior 232
- patrimoniu1@primariafetesti.ro
- patrimoniu2@primariafetesti.ro
- evidenţa şi gestionarea clădirilor (spaţii locative, comerciale, producţie şi prestări servicii) existente în inventarul domeniului public şi privat al Consiliului Local Feteşti;
- întocmirea rapoartelor pentru proiectele de hotarare a sedintelor de consiliu local;
- întocmirea si transmiterea răspunsurilor la adrese și sesizari către persoane fizice și juridice;
- întocmirea contractelor de închiriere pentru cabinetele medicale;
- gestionarea contractelor de închiriere pentru spaţiile cu destinaţia de cabinete medicale;
- întocmirea dosarelor în vederea vânzării locuinţelor la cererea chiriaşilor;
- verifică documentaţiile pe baza cărora se încheie contractele de concesiune sau închiriere a terenurilor destinate construirii sau a altor amenajări urbane şi întocmeşte contractele de concesiune sau închiriere pe baza documentelor licitaţiei sau a altor documente, după caz, conform prevederilor legale;
- întocmeşte acte adiţionale la contractele de concesiune sau închiriere;
- păstrază evidenţa contractelor de concesiune sau închiriere pentru terenuri, precum şi a actelor adiţionale la contracte;
- păstrază evidenţa documentaţiilor licitaţiilor, după desfăşurarea acestora;
- verifică în teren situaţia construcţiilor pentru care se solicită preluarea contractului de concesiune sau închiriere;
- redactează şi înregistrează adeverinţele privind terenurile concesionate sau închiriate care fac parte din domeniul privat al Consiliului Local, necesare titularilor contractelor la intabularea imobilelor în Registrul de Carte Funciară;
- operează în Registrul de evidenţă a contractelor de concesiune;
- elaborează şi actualizează baza de date privind contractele de concesiune şi închiriere pentru terenuri;
- asigură primirea şi gestionarea cererilor de locuinţe pentru tineri (ANL), sociale şi din fondul locativ de stat;
- întocmirea rapoartelor pentru ședințele de Consiliul Local, pentru vânzarea locuintelor ANL și întocmirea documentației pentru semnarea contractelor de vanzare prin notariat;
- întocmirea și redactarea unor notificări, către chiriașii ANL, în vederea prelungirii contractelor de închiriere și plata debitelor;
- întocmirea și redactarea de adrese către solicitanții de locuințe ANL, în vederea actualizării dosarelor;
- realizeaza inventarierea bunurilor din domeniul public/privat, ale U.A.T. Fetesti;
- păstrează şi arhivează documentele;
Compartiment Aprovizionare, Administrativ, Auto
- strada Călărași, nr. 595, bl. CF3, sc. A, et. II-IV, Municipiul Fetești
- 0243 364 410 interior 110
- contact@primariafetesti.ro
- gestionează, monitorizează şi distribuie funcţie de cerinţele celorlalte compartimente, bunuri materiale, mijloace fixe şi obiecte de inventar, aflate în administrarea directă a Primariei municipiului Feteşti, aplicând legislaţia aferentă;
- prin personal desemnat, receptionează, semnează şi răspunde pentru conformitatea bunurilor sau serviciilor achiziţionate cu documentele care le însoţesc;
- exploatează şi întreţine dotarile: garaj, cladiri, instalaţii de aer, etc.;
- asigură spaţiile corespunzatoare pentru desfăşurarea în condiţii normale a activităţii personalului din toate compartimentele primăriei;
- controlează modul de folosire a bunurilor mobile şi imobile;
- asigură buna funcţionare a centralei termice, centralei telefonice, precum şi a celorlalte echipamente tehnice;
- răspunde de necesarul de aprovizionare a materialelor şi rechizitelor de birou;
- face propuneri privind reparaţiile imobilelor din patrimoniu şi a instalaţiilor din dotare, urmărind executarea lor;
- participă la recepţia finală;
- urmăreşte şi controlează modul de furnizare a energiei termice;
- ţine evidenţa şi asigură confecţionarea, gestionarea şi scoaterea din uz a ştampilelor şi a sigiliilor din primărie;
- urmareşte şi asigură desfăşurarea în bune condiţii a activităţii de transport pentru mijlocele din dotare;
- asigură măsuri de pază a imobilelor şi bunurilor ce aparţin U.A.T.Municipiul Feteşti;
- organizează şi asigură efectuarea curaţeniei în sediul primăriei;
- organizează şi asigură accesul în primărie a personalului propriu şi a publicului;
- asigură dotare cu materiale igienico-sanitare, echipament de lucru şi de protecţie a personalului de întreţinere;
- întocmeşte referate de necesitate specifice activităţii compartimentului;
- face propuneri pentru realizarea de cheltuieli bugetare privind întreţinerea şi buna funcţionare a activităţii instituţiei;
- asigură verificarea şi confirmarea facturilor de prestare servicii şi toate facturile care au ca scop achiziţionare de bunuri şi servicii;
- supraveghează efectuarea curateniei în spaţii cu destinaţia: - birouri, spaţii comune (săli conferinte, holuri) în grupurile sanitare şi curtea interioară, în conformitate cu normele sanitare şi de protecţia muncii;
- programează autoturismele la verificarile tehnice obligatorii;
- urmareşte încadrarea în consumurile specifice de carburanţi şi lubrifianţi a autoturismelor din parcul auto propriu, răspunde de: echiparea autoturismelor, de starea lor tehnică, dotarea cu mijloace de măsurare (corespunzatoare normelor tehnice în vigoare) a consumului, omologate şi sigilate;
- urmăreşte rulajul echivalent pentru a putea schimba anvelope şi lubrifianti conform normativelor;
- solicită încheierea de asigurări obligatorii RCA pentru autoturismele care circulă;
- păstrează şi arhivează documentele;
îndeplineşte orice alte atribuţii şi sarcini trasate prin acte administrative, de către primar şi şefii ierarhic superiori.
Momentan nu există înregistrări