Invitatie
Compartiment Achiziții
Nr. 4489 / 3.05.2017
OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI
Invitaţie de participare
Autoritatea contractantă: Municipiul Fetești, cod fiscal , str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A, et. II – IV, cod 925150, jud. Ialomița, tel: + 40 243364410, fax: +40 243361206, e-mail contact@primariafetesti.ro.
Denumire contract: Servicii de organizare eveniment „Zilele Municipiului Fetești 26 mai – 28 Mai 2017”
Tip contract: contract de achiziţie publica de servicii
Procedura de atribuire: procedura simplificata proprie nr.4319 / 27.04.2017 .
Obiectul contractului
Termen de prestare: 26 mai – 28 mai 2017;
Valoarea estimată a contractului: 90.000 lei (fără TVA)
Condiţii de participare: conform Fişei de date a achiziţiei n.r44843.05.2017
Sursa de finanţare: bugetul local
Limba de redactare a ofertei: română
Data şi ora limita de depunere a ofertelor: 12.05.2017, ora 13
Adresa la care se transmit ofertele: str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A, et. II , cod 925150, Fetesti, jud. Ialomița, punct de contact: Registratura, în atenţia: Compartiment Achizitii;
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la termenul limită de primire a ofertelor
Criteriu de atribuire: „preţul cel mai scăzut”
Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 12.05.2017, ora 1330 in sala de şedinţe – Primăria Municipiului Fetesti, str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A, et. IV, , jud. Ialomița
Alte informaţii: documentaţia de atribuire este pusă la dispoziţia tuturor operatorilor economici interesaţi in mod electronic, pe site-ul www.primariafetesti.ro
Răspunsurile la solicitările de clarificări din partea operatorilor economici interesaţi vor fi publicate la adresa mai sus menţionată.
Data transmiterii invitaţiei de participare: 4.05.2017
PRIMAR
Sorin GAFITOI
Caiet de Sarcini Zilele Municipiului Fetesti (.pdf)
Fisa date 2-11 (.pdf)
Invitatie (.pdf)
Model Contract (.pdf)
Modele Formulare (.pdf)