Servicii de organizare eveniment “Serbarile Craciunului, 19-21 decembrie 2017
Direcția Tehnica
Compartiment Achiziții
Nr. 11.800/13.11.2017
CĂTRE:
OPERATORII ECONOMICI INTERESAŢI
Invitaţie de participare
Autoritatea contractantă: Municipiul Fetești, cod fiscal 4365077 , str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A, et. II – IV, cod 925150, jud. Ialomița, tel: + 40 243364410, fax: +40 243361206, e-mail contact@primariafetesti.ro.
Denumire contract: Servicii de organizare eveniment „Serbarile Craciunului, 19-21 Decembrie 2017”
Tip contract: contract de achiziţie publica de servicii
Procedura de atribuire: procedura simplificata proprie ( Norme interne nr. 4319 / 27.04.2017 ) .
Obiectul contractului : servicii culturale
Termen de prestare: 19-21 decembrie 2017
Valoarea estimată a contractului: 35.000 lei (fără TVA)
Condiţii de participare: conform Fişei de date a achiziţiei nr. 11.797/13.11.2017
Sursa de finanţare: bugetul local
Limba de redactare a ofertei: română
Data şi ora limita de depunere a ofertelor: 23.11.2017, ora 13
Adresa la care se transmit ofertele: str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A, et. II , cod 925150, Fetesti, jud. Ialomița, punct de contact: Registratura, în atenţia: Compartiment Achizitii;
Perioada de valabilitate a ofertei: 60 de zile de la termenul limită de primire a ofertelor
Criteriu de atribuire: „pretul cel mai scazut”
Data, ora si locul deschiderii ofertelor: 23.11.2017, ora 1330 in sala de şedinţe a Primăriei Municipiului Fetesti, str. Călărași, nr.595, bl. CF3, sc. A, et. IV, , jud. Ialomița
Alte informaţii: documentaţia de atribuire este pusă la dispoziţia tuturor operatorilor economici interesaţi in mod electronic, pe site-ul www.primariafetesti.ro
Răspunsurile la solicitările de clarificări din partea operatorilor economici interesaţi vor fi publicate la adresa mai sus menţionată.
Data transmiterii invitaţiei de participare: 13.11.2017
PRIMAR,
Sorin GAFITOI
Invitatie Participare (.pdf)
Fisa de date a achizitiei (.pdf)
Formulare (.pdf)
Model Contract (.pdf)
Caiet de sarcini (.pdf)